IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Are you loving the pain?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyvr 2 maa 2012 - 11:42


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Op haar lange, hoge benen bewoog de ranke merrie zich door het dal. De aangrenzende naaldbomen wierpen schimmige schaduwen op haar donkere vacht, die zachtjes leek te smeulen in het zachte licht van de opkomende zon. Het was nog vroeg, maar de merrie hield van die vroege ochtend. Zo nu en dan bleef ze staan om de geur van het woud in te ademen: ze wiebelde met haar gekrulde oren en liet haar donkerblauwe ogen nieuwsgierig over de omgeving gaan. Alhoewel ze dit gebied nu al enkele jaren bewoonde, had ze nog steeds moeite om zich onder de paarden te begeven. Het maakte haar onrustig, angstig misschien. Ze voelde zich niet op haar plaats onder anderen, het voelde altijd alsof er zich een muur en haar omgeving bevond. Afgezien van Libertad misschien. Libby kon net als zij van die gigantische en misplaatste vleugels oproepen. Hij had er controle over gehad toen ze hem leerde kennen en hij had haar geleerd om er controle over te hebben. Soms dan. Het leven was helaas lastig en vaak onwillig om mee te werken; de vleugels verschenen vaak op ongelegen momenten. Maar zolang de cremello hengst daar was om haar te helpen, zou ze die gave op een dag onder controle krijgen. Vroeger of later.

Bedachtzaam blies de donkere merrie haar adem uit. Op hetzelfde moment vloog haar hoofd omhoog: ze had iets, of waarschijnlijker: iemand, gehoord. Ze draaide zich snel om, verrassend behendig voor iemand met die lange benen, en speurde met haar blauwe ogen de omgeving had. Het kostte haar niet veel moeite om het paard te vinden dat haar leek te bestuderen: hij stond in de beschutting van het naaldwoud en keek haar nu recht aan. Ze wist niet, kon niet weten, of hun paden elkaar bij toeval gekruist hadden, of dat hij/zij haar al langer volgde. Zoals ze daar nu stond deed ze nog het meest denken aan een hert in het aanzicht van een alles overheersend vuur dat haar kant op kwam: de spieren onder haar glanzende vel gespannen, haar ranke hoofd hoog geheven en haar ogen donker van onzekerheid. Uiteindelijk had Mirë nog steeds geen flauw benul hoe ze met andere paarden om moest gaan, en al helemaal niet als ze niet voorbereid was op mogelijk contact.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyma 5 maa 2012 - 17:01

Are you loving the pain? Patriot-1-1


Mijn hoeven die dreunen op de harde ondergrond, mijn benen die me met enorme vaart, grote passen dragen de spieren die rollen onder mijn huid. Mijn hals volledig gestrekt, mijn neus in de wind en mijn manen die meedansen op het ritme van mijn krachtige galop. Alles vliegt aan me voorbij en alleen aan het dreunen van de ondergond is te merken dat ik de grond daadwerkelijk raak. Heerlijk was het om soms alles te geven en even alles eruit te rennen. Even gooi ik mijn hoofd in mijn nek en snuif diep. De geur van de lente, ik hield ervan. De geur van vers gras, bloemen, natuur en dan heb ik het nog niet eens over de vrolijke humeuren, alle dieren die weer buiten komen kijken en de dartelende veulens die komen. Enkele seconden sluit ik mijn ogen.

In gedachten verzonken denk ik aan mijn eigen veulen tijd. Mijn jeugd was heerlijk, sterker nog, het was perfect. Geboren als zoon van de leider, van mij werd geacht in zijn voetsporen te treden. Ik werd behandelt als een jonge prins, iedereen speelde met me, respecteerde me en ik hoorde er thuis. Ik was jong, onbezonnen en altijd nieuwschierig geweest, iets wat me veel in de problemen had gebracht. Als jong veulen wou ik altijd alles zelf uitvinden en nam ik nooit zomaar iets van iemand aan, ik moest altijd eerst op m'n bek gaan voor ik ervan zou leren en ze zeiden dat een ezel zich niet twee keer stootte aan dezelfde steen, nou.. Ik deed dat dus wel. Heerlijk was het om even te denken aan hoe leuk ik het had als veulen, in plaats van waarom ik er weg was gegaan, dat had laatste tijd al teveel in mijn hoofd gezeten.

Ondertussen liep ik al tussen de naaldbomen, had een flink eind gerent en vertraagde mijn pas naar een rustige hand galop, een lichte knik in mijn haals en mijn oren naar voren gespitst. Door mijn gereis waren mijn spieren sterk en ook mijn conditie was enorm, toch kon ik merken dat ik net veel gegeven had, want er stond licht zweet op mijn hals en mijn ademhaling pompte. Ik vertraagde wat naar een draf om vervolgens terug te komen in een stap. Ik stapte nog enkele meters en snoof even luid, om vervolgens stil te staan en rustig weer op adem te komen. Wanneer ik doorstap valt mijn oog op een paard in de verte, op een plek waar weinig paarden kwamen. Meestal kwamen hier geen paarden en ik merk dat het paard mij ook heeft gezien, want onze blikken kruisen elkaar. Enkele secondes sta ik stal, maar zet dan mijn lichaam weer in beweging, richting het paard.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyma 5 maa 2012 - 21:13


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Nerveus bleef de ranke bruine merrie staan toen de witte hengst haar richting op kwam lopen. Ze probeerde hem te lezen, maar had daar moeite mee. Heel uitdrukkelijke emoties kon ze wel van elkaar onderscheiden, maar naar mate de emotie subtieler werd, werd het voor haar meer een wijs. Bovendien had de merrie inmiddels geleerd dat paarden in de emoties die ze lieten zien, lang niet altijd even eerlijk waren. Ze konden ze verdraaien en zich zo anders voordoen dan dat ze waren. Ze konden doen alsof ze het goed met haar voor hadden, maar haar eigenlijk stilletjes uitleggen. Voor Mirë was dat een vreemde ervaring: zij wist niet beter dan dat ze liet zien wat ze bedoelde, zonder dubbele bodems of intenties. Als ze nooit met haar vader mee was gegaan naar deze kudde, dan had ze niet eens de betekenis van de uitdrukking 'dubbele bodem' geweten.

Deze hengst zag er niet onaardig uit, maar misschien was de onaardige uitdrukking zo subtiel dat zij hem niet herkende. Mirë was zich maar al te bewust van haar eigen onvermogen om paarden in te schatten en ze wist dat dat haar kwetsbaar maakte: als iemand zou willen, zou hij daar makkelijk misbruik van kunnen maken. Dat was de reden dat ze anderen altijd op afstand had gehouden. Dat ze altijd op haar hoede was: niet omdat ze anderen niet leerde willen, niet omdat ze zich niet wilde leren aanpassen, maar omdat ze bang was dat ze ergens de mist in zou gaan en gekwetst en angstig achter zou blijven. Hoe goed hij ook voor haar gezorgd had, haar vader was er het levende bewijs van dat paarden heel verraderlijk konden zijn – en zij had vaak genoeg gezien hoe aardig, liefdevol en betrouwbaar kon zijn.

Schuw, onzeker, draaide ze haar oren van voor naar achter en richtte ze uiteindelijk toch weer op de witte hengst. Toen ze vond dat hij net te dichtbij kwam, deed ze een snelle pas achteruit, begroette hem met een onzeker ''Allo.' Al die tijd hield ze oogcontact, waarbij ze met haar zachte, donkerblauwe ogen de blik in de zijne probeerde te peilen.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydi 6 maa 2012 - 12:39

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Terwijl ik haar kant op loop probeer ik haar al zoveel mogelijk in me op te nemen. Een mooie ranke merrie, hoog op haar benen, haar geur... De wind zat blijkbaar niet mee, want haar geur was nog erg ver te zoeken. Stap voor stap kom ik dichterbij en word ze steeds duidelijker, evenals haar houding, ze staat er afwachtend bij, maar toch is ze op haar hoede. Even twijfel ik, maar besluit toch op haar af te lopen, hoe raar zal het staan als ik me nu omdraai en weer wegga. Wanneer ik dichterbij kom deinst zij achteruit, dit zie ik als een duidelijk hint en doe een stapje terug, haar ruimte respecterend.

Haar geur kan ik nu licht ruiken en onopgemerkt snuif ik even diep. Mijn ogen glijden vluchtig over haar heen om vervolgens haar blik op te zoeken, een paar donkerblauwe ogen staarde terug. Ik glimlach even warm en laat mijn blik vriendelijk in de hare rusten. 'Hallo' breng ik uit en kijk haar rustig aan. Ik was van karakter eigenlijk altijd vriendelijk, of ik moest erg ver weg met mijn gedachtes zitten. Elk paard wou ik een kans geven, zag ik hoop in en hielp het graag. Soms deed ik teveel, zette ik mezelf op de achtergrond of werd er misbruik van me gemaakt. Ik leerde hier van en lette er meer op daat ik ook aan mezelf dacht, maar toch was er nog steeds niet echt goed aan. 'Ik ben Patriot.' zeg ik dan en steek mijn neus in haar richting, afwachtend of ze de begroeting accepteerd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 12:09


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Hij leek niet onaardig, maar desondanks moest Mirë de neiging onderdrukken om niet van het ene op het andere been heen en weer te wiebelen. Hoelang was het geleden dat ze contact had gezocht met een ander paard? Soms zwierf ze weken, zo niet maanden, achtereen door de wouden van het gebied van de blauwe maan paarden. Ze had plaatsen gevonden waar misschien wel nooit andere paarden geweest waren, en ze had schimmen gezien van de duistere wezens die hun belaagden gedurende blauwe maan. Wezens die ze gek genoeg soms beter leek te begrijpen dan elk ander paard hier in deze kudde.

Ze betrapte zichzelf erop dat ze zich had laten afleiden van de witte hengst. Hij had niet alleen haar groet beantwoord, hij had ook respect getoond voor haar ruimte door een stap terug te doen. Ze wist, uit ervaring, dat dat een goed teken was, of een handeling van een zeer oplettend paard. De witte hengst stelde zich voor als Patriot. Zijn stem was rustig, werkte kalmerend. Nu pas besefte Mirë hoe nerveus ze eigenlijk was: alleen heel heftige emoties kon ze zo voelen. Het bracht verschillende gevaren met zich mee en het was belangrijk dat ze ontspande. Dus dwong zichzelf om haar hals nog wat te laten zakken en haar oren opzij te draaien: ze had geleerd dat als ze haar lichaam tot een ontspannen houding dwong dat haar hersenen vreemd genoeg geneigd waren om haar te volgen.

Haar antwoord liet langer op zich wachten dan waarschijnlijk bij menig ander paard, maar na een aantal seconden besloot Mirë dat ze deze hengst, Patriot, wel een antwoord kon geven. 'Mirë.' Ze fluisterde haar naam de koele ochtendlucht in en wie op zou letten, zou opmerken dat dit een zeer geconcentreerde handeling was: alsof ze niks in de omgeving ook maar enigszins wilde verstoren. Niet zichzelf, niet de hengst tegenover ook zich, maar evenmin het gras, de bomen, de andere dieren of zelfs maar de insecten die zich daar vestigden. Opmerkzaam als de ranke merrie was, zag ze dat de hengst zijn neus naar haar uitstak, maar het was een handeling die ze niet direct kon plaatsen. Wilde hij haar iets aanbieden? Nieuwsgierig, maar tegelijkertijd heel voorzichtig rekte ze haar ranke hals uit en snuffelde met haar neusje in de lucht vlak voor Patriots neus. Hij rook niet alsof hij wat voor haar had. Ze wiebelde met haar oren en trok haar neus terug, verwonderd keek ze hem aan. 'Waarom doe je dat?'
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 21:17

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Ik zocht graag contact met andere paarden, ik was er het type voor. Overigens betekende het niet dat ik me opdrong of gelijk extreem open was. Integendeel, ik keek de kat uit de boom, wou weten wat voor vlees ik in de kuip had en hield het eerst vaak bij neutrale dingen. Dit hield echter veel paarden tegen, sommige dachten dat ik gesloten was, terwijl ik in werkelijkheid heel open was en er voor iedereen wilde zijn, vaak teveel en vele wisten daar soms misbruik van te maken. Als ik ze eenmaal leerde kennen had je een enorm trouwe kameraad aan me, maar niet alle paarden namen de tijd of hadden het geduld niet om me echt te leren kennen.

Mijn ogen volgen de bewegingen die ze maakt en al snel maakt ze een meer ontspannen indruk. Haar blik straalt echter nog spanning uit, maar al snel blijkt ook die te volgen en lijkt ze relaxter. Haar naam rolt voorzichtig over haar lippen en ik laat hem nog enkele keren door mijn hoofd rollen om zeker te weten dat ik hem zel onthouden. Mirë. Een reactie op mijn uitgestrekte hals krijg ik niet en ik krijg al gauw de neiging deze weer in te trekken als ze aarzelend toch haar neus in de richting van de mijne laat glijden. Echter komt er geen echt geur contact en voor ik haar geur echt geroken kan hebben heeft ze haar neus alweer teruggetrokken. Verward trek ik vluchtig mijn neus terug en kijk haar verward aan. Wat was dit? Wel voorstellen, maar het niet willen? Al snel volgt haar vraag en nog meer verwarring valt er van mijn gedaante af te lezen. Waarom doe je dat? Ik snapte het niet, waarom doe ik wat. 'Doe ik wat?' vraag ik verbaasd en afwachtend en vragend laat ik mijn ogen in de hare rusten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 21:36


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

In een spiegeling van zijn eerdere beweging, rekte de merrie opnieuw haar ranke hals uit, alsof ze met haar neusje de zijne aan wilde gaan raken. Behalve dat dat niet in het minst haar intentie was: zij spiegelde alleen maar de beweging van de hengst. 'Dit.' Ze hield de houding nog even vast en trok vervolgens haar neus terug en keek Patriot nieuwsgierig aan. Ingespannen bestudeerde ze zijn uitdrukking, maar kon die niet plaatsen. Hij leek misschien een beetje boos, al was het niet kwaadaardig. Maar blij was het ook niet. Ze vroeg zich af wat hij ook alweer precies gezegd had. Hij had een vraag gesteld. Hij begreep iets niet, of hij wilde iets te weten komen. De uitdrukking was dus of het resultaat van onwetendheid, onbegrip, of van nieuwsgierigheid. Nauwkeurig bekeek ze iedere trek in zijn gelaat. Hij glimlachte niet en zijn ogen waren groot. Hij leek ontspannen te zijn, terwijl nieuwsgierigheid meestal gepaard ging met een zekere spanning. Dan was het waarschijnlijk toch onbegrip. Begreep hij niet waarom zij het niet begreep?

In gedachten kauwde Mirë op haar onderlip terwijl ze uit probeerde te vogelen wat ze nu het beste kon doen of zeggen. Libertad had haar verteld dat ze haar vleugels maar beter verborgen kon houden, dus die kon ze niet aan Patriot te laten zien om hem iets uit te leggen. Flight had haar geleerd dat je sowieso maar beter niet teveel van jezelf los kon laten, je wist nooit hoe anderen er misbruik van gaan zouden maken. Met een diepe zucht liet de ranke merrie haar hoofdje zakken en bestudeerde Patriots glanzende ogen. Wat was het leven toch ingewikkeld, zelfs met zo'n vriendelijk ogend paard voor je neus.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 21:47

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Verward kijk ik haar aan en volg met mijn ogen elke beweging die ze maakt. Ik zie hoe ze wat ik net deed kopiërd en vervolgens haar hals weer terugtrekt. Even kijk ik haar vragend aan, maar haar blik verteld me dat ze dit meent, dit echt niet kent en niet snapt. Enkele secondes weet ik niet wat en hoe ik moet antwoorden, maar als ze hier blijft zal ze ongetwijfeld meer paarden ontmoeten en ook die zullen mijn gebaar volgen. 'Het is een soort kennismaking, een begroeting.' leg ik eerst uit en ik laat mijn hals wat zakken. Even glimlach ik en mijn blik word gelijk zachter. Hieruit bleek dat zij van een hele andere kring of cultuur kwam dan ik, dan de meeste paarden, maar ik was een paard dat ik paard een kans wou geven. 'Je neemt elkaars geur op en onthoud die.' maak ik mijn uitleg simpel af.

Een klein lachje siert mijn lippen en ik besluit na mijn uitleg een tweede poging te doen. Ik leun iets naar voren en strek langzaam mijn hals, mijn neus in haar richting geduwd. Echter doe ik dit ongehaast en opgepaste wijze om haar niet af te schrikken, ik had het idee dat ik dat bij haar snel zou doen. Mijn blik vriendelijk rustend in haar ogen, benieuwd of ze zo'n ontmoeting wilt proberen of dat het voor een paard met een heel andere cultuur te intiem is. Geduldig blijf ik zo staan en geef haar de kans na te denken en de stap te nemen of te weigeren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 22:00


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Even geconcentreerd als ze hem eerder bestudeerd had, luisterde ze nu naar zijn woorden. Een begroeting dus met de bedoeling om elkaar werkelijk te onthouden. Opnieuw werd ze geconfronteerd met het individu van het paard zijn: van het gras, de bomen, de wateren, was er oneindig veel, en alles was gelijk in geur en vorm. Natuurlijk waren er verschillen onderling, maar het karakter van deze dingen was hetzelfde. Paarden waren even uniek in hun geest en zijn als in hun verschillende lichaamskleuren en -houdingen. Daarom waren de woorden van Patriot van belangrijk: een begroeting was meer dan een uiting van beleefdheid: het bood je een unieke kans om een band aan te gaan. Banden die belangrijk waren voor paarden, vooral om te overleven.

Dus toen de hengst voor de tweede keer zijn neus naar haar uitstak, weerspiegelde Mirë opnieuw die beweging, maar bleef ook dit keer op millimeters afstand van de zijne hangen. Ze ademde langzaam en diep zijn geur in en sloeg hem heel bewust in waarnaar ze haar adem uitblies tegen zijn fluwelen neus zodat hij hetzelfde kon doen. 'Mag ik je aanraken?' Haar woorden waren niet luider dan een fluistering en net zo onzeker als haar geheel eerder doen en laten. Ze was het niet gewend om anderen op een dergelijke manier aan te raken. Ze raakte de natuur aan omdat het zo was, en soms raakte ze andere paarden aan omdat het zo was, maar dit was anders. Dit had tot doel om iets te delen, om een herinnering op te bouwen: een doel wat haar compleet nieuw was.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 22:23

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Ik kon aan haar zien hoe ze erover nadacht en mijn woorden door haar hoofd liet spelen. Voor een paard dat dit niet kende moest dit appart zijn, om gelijk bij een ontmoeting zoiets intiems te delen en definitief elkaars informatie als geur uit te wisselen. Wanneer ze toch langzaam haar hals strekt en haar neus op enkele minimeters van de mijne laat hangen kan ik het niet helpen dat er een lachje op mijn gelaat verschijnt. Zoies nieuws doen met iemand die je nauwelijks kent gaf me toch een soort van gevoel dat ze me mocht me vertrouwde. Ik adem diep in en haar geur dringt wazich door, een geur zou altijd bij me blijven en helemaal als ik er een naam aan kon koppelen zou ik zoiets nooit vergeten.

Haar neus heeft nog afstand van de mijne, vaak druk je je neus zacht tegen elkaar aan, maar ik dring niet op en laat het tot dit als haar woorden de stilte verbreken. Ik besluit niet te knikken, want dan is het contact al gauw verbroken. Haar toon was zacht en onzeker en om haar niet af te schrikken fluister ik ook. ´Zacht contact is er onderdeel van.´ verklaar ik en heel langzaam breng ik mijn neus iets dichterbij de hare. Ik voel haar tastharen tegen mijn neus en enkele secondes stop ik, dat ze hier rustig aan kan wennen. Echter strek ik vervolgens mijn hals nog een klein stukje en wanneer ik zacht haar neus tegen de mijne voel stop ik, hopend dat ik haar niet verder af zal schrikken. Een ontmoeting, een geur en een naam, iets wat je altijd bij zal blijven en een eerste ontmoeting kon veel betekenen voor een toekomst.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptywo 7 maa 2012 - 22:33

Zijn neus voelt vreemd en nieuw, maar niet onaangenaam. Integendeel. Met een tevreden zucht sloot de merrie haar donkere ogen en liet zich overwelmen door het zachte fluweel van zijn neus tegen de hare. Het was haar niet ontgaan dat hij niet harder gesproken had dan zijn, noch dat hij haar de tijd had gegeven om te wennen aan het minieme contact van de tastharen die tegen elkaar streken. Zelfs zij wist dat als hij het slecht met haar voor had, dat hij wel erg veel moeite deed. Hoewel ze er moeite mee had om te denken in termen van goed en slecht – haar ervaring was er één van gewoon zijn, waarin goed en slecht geen rol speelde –, zou ze deze hengst indelen als goed. En dat maakte dat zijn geur er een was om te onthouden.

Uiteindelijk trok ze haar neusje terug en opende haar ogen. Ze wist niet of ze lang genoeg haar neus tegen de zijne had gehouden, of juist te kort, of misschien wel te lang, maar ze wist wel dat ze zijn naam, geur en aanraking nu niet meer zou vergeten. Vanaf nu was Patriot een begrip in haar geest wat ze zou associëren met zijn warme geur en de fluweelzachte aanraking van zijn witte neus. 'Het is fijn om kennis met je te maken, Patriot.' Haar stem was nog steeds zacht, respectvol naar hem en hun omgeving, maar niet meer zo zacht als de fluistering van even eerder. Ze leek, en voelde zich ook werkelijk, meer op haar gemak. Hij had haar weer een stukje meer inzicht gegeven en hoe meer inzicht ze kreeg, hoe makkelijker het werd om zich op haar gemak te voelen. Om zich aan te passen.

* Geen kader, sorry teveel moeite en ben moe x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 8 maa 2012 - 12:00

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Al snel blijkt dat ze het accepteerd en de manier van kennismaken uitprobeert. Ik krijg het idee dat het haar wel bevalt en geef haar rustig de kans om het te proberen en het gevoel erbij te krijgen. Ondertussen snuif ik diep en haar geur dringt volledig door. Enkele secondes sluit ik mijn ogen en concertreer me volledig op hoe ze ruikt. Elk paard had een andere geur, het was een soort kenmerk en de ene geur lag je beter dan de ander. Dit paard had een extreem unieke geur en het was er dan ook een die ik ongetwijfeld voor de rest van mijn leven zou onthouden, zoals ik dat meestal deed.

Wanneer ze haar neus terug trekt doe ook ik dat, mijn oren naar voren gespitst, een glimlach siert mijn lippen en een warme blik ligt in mijn ogen. Ik probeer haar gevoel te lezen, maar echt duidelijk word het niet voor me, volgens mij vond ze het niet vervelend en beseft ze dat je met deze ontmoeting veel meer aan gaat dan met alleen een naam. Wanneer ik haar woorden hoor knik ik even langzaam. 'Ingelijks.' de lach op mijn gezicht word iets breder en ik krijg de neiging om te vragen waar ze vandaan komt. Ik had veel gereisd en kende daardoor veel gebieden, maar was nog geen gebied tegen gekomen waar ze deze begroeting niet gebruikte.´Kom je van hier?' vraag ik dan en afwachtend en vriendelijk laat ik mijn ogen in de hare rusten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyza 10 maa 2012 - 12:02


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Mirë voelde een golf van tevredenheid en ontspanning door haar lichaam trekken toen de hengst, Patriot, erkende dat hij het ook fijn vond om haar te ontmoeten. Alhoewel ze maar amper op haar eigen inschattingsvermogen durfde te vertrouwen, dacht ze dat de hengst het goed met haar voor had: hij respecteerde haar persoonlijke ruimte en toonde geduld voor haar gebrek aan kennis. Meer dan dat, hij was bereid om haar iets te leren. Zoals Libertad haar dingen geleerd had – en Libby was zonder meer een goed paard, dat wist ze inmiddels zeker. Dus kon Patriot ook een goed paard zijn.

Bij zijn vraag spitste ze nieuwsgierig haar oren en antwoordde vrijwel meteen met een volmondig 'Ja'. Zij kon niet weten dat ze daarmee een andere vraag beantwoordde dan hij waarschijnlijk de bedoeling had gehad om te stellen. In haar ogen had hij namelijk de vraag gesteld of ze van aarde kwam, of ze ergens op deze wereld tussen de planten, de bomen en de bergen geboren was – terwijl hij hoogstwaarschijnlijk doelde op het feit of ze in de kudde van de blauwe maan paarden was geboren. En alhoewel Mirë hier was opgegroeid en het overgrote deel van haar leven hier had door gebracht, was ze in normale begrippen niet van hier. Maar zij wist niet, kon niet weten, dat dat hetgeen was wat Patriot bedoeld had. Dus wie kon haar verwijten dat ze hem met een onschuldige, vragende glimlach aankeek en hem vroeg 'Waar moet ik anders vandaan komen?' – want wat kon ze hem in alle eerlijkheid anders vragen?
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydi 13 maa 2012 - 12:47

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Mijn vraag word snel beantwoord met een volmondig ja en een lachje siert mijn gelaat. Ze kende dit gebied dus ongetwijfeld op haar duimpje en de pracht, maar ook de gevaren ervan. Ik was hier net en had pas voor het eerste de blauwe maan meegemaakt. Dat waarvoor ik gewaarschuwd was had ik ook gelijk meegemaakt en sindsdien sierde een enorme open wond mijn schoft. Een schim had me daar gegrepen en het duurde enkele dagen voor het er wat schoon uitzag en pas nu begon het langzaam maar zeker te genezen. Wanneer ik haar vraag hoor glimlach ik even. 'Van een andere kudde, zoals ik ik.' antwoord ik. Deze merrie was anders, in haar begroeting en ook in dit. De vraag maakte me ietwat verbaasd, waar anders vandaan? Wist ze wel dat er meerdere kuddes waren, dat kon toch niet anders?
*sorry, beetje inspiloos
T
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 15 maa 2012 - 17:48


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Verwonderd keek het ranke ding naar de knap bespierde Patriot. 'Maar dat is toch ook van híér?' Ze benadrukte het laatste woord uitdrukkelijk, om aan te duiden dat een andere kudde niet betekende dat hij ergens anders vandaan kwam dan 'hier'. Het kwam geen moment in haar op dat ze beiden een verschillende definitie hadden van hier, en dat haar hier zeker een stuk ongewoner was dan zijn hier. Met haar nieuwsgierige blauwe ogen nam ze de hengst voor zich in zich op. 'Ik ben ook geboren in een andere kudde,' bevestigde ze voor de zekerheid. 'Maar Waterval bij Maanlicht ging hierheen, en toen ben ik met hem meegegaan, want Ýanera is dood.' Als Patriot geweten had dat haar vader haar moeder had vermoord door haar van de kliffen te gooien, dan had hij zich ongetwijfeld verbaasd over de nonchalante toon van haar woorden. Echter, als hij dat geweten had, had hij misschien ook geweten waar Mirë werkelijk vandaan kwam en beter begrepen waar hun miscommunicaties vandaan kwamen. Voor de merrie was het namelijk niet meer dan het leven en daar hoorde de soms bij, zelfs als dat betekende dat de een de ander de kliffen af gooide. Daarnaast had ze nooit echt de binding gehad die andere paarden wel hadden, noch met haar moeder, noch met haar vader: waar zij vandaan kwam, was het kiezen van een partner een nogal zakelijke aangelegenheid. Niet één die je baseerde op liefde, maar wel op nauwkeurige overwegingen: de ene relatie bood nou eenmaal meer overlevingskansen dan de andere. Dus ging je voor de ene. Zo simpel was het, ook voor Mirë, ondanks de tijd dat ze nu al in de kudde van de blauwe maan paarden was.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyzo 18 maa 2012 - 13:14

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Vragend kijk ik haar aan. Maar dat is toch ook van hier? en duidelijk legde ze de nadruk op hier. Ik snapte niet wat ze bedoelde, hier, bedoelde ik de kudde en met haar antwoord werd de verwarring in mijn blik groter. Zouden hier soms twee kuddes leven? Of dacht zij meer in gebieden, dat in een bepaalde grote van een gebied meer kuddes leefden en zij zo dacht? Voor ik naar kan vragen hoor ik haar volgende woorden, Waterval bij Maanlicht, ze maakt duidelijk dat het de naam is van een ander paard, maar vreemd is die wel. Echter volgt al gauw de reden, er is iemand dood, maar het verhaal is onsamenhangend en er is nog net niet een vraagteken van mijn gelaat af te lezen. De toon in haar stem duid niet op verdriet, maar ook niet op wrok of wraak gevoelens en het is me onduidelijk waar deze persoon tot haar heeft gestaan en ik weet niet of ik moet zeggen dat het met voor haar spijt of moet zwijgen. Twijfelend kies ik voor het laatste en ik probeer mijn houding weer zelfverzekerd te zetten, in plaats van vol twijfel, maar mijn blik blijft vragend niet wetend of ik erna moet vragen. Mijn ogen glijden nogmaals over de merrie, ze was mooi, maar zo anders. Bijna vreemd en menig paard zal haar voor gek verklaard hebben, maar iets in haar maakt me nieuwschierig en maakt dat ik meer wil weten. 'Ik snap het maar half geloof ik.' antwoord ik met een klein aarzelend lachje, de optie voor haar open latend of ze meer wilt vertellen of er over op wil houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyza 24 maa 2012 - 15:01


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Zijn uitdrukking was moeilijk te lezen. Nu was dat altijd al het geval, maar deze uitdrukking kon ze helemaal niet plaatsen. Ongemakkelijk draaide Mirë haar ranke, gekrulde oren heen en weer en deed een onzekere stap achteruit, om vervolgens haar gewicht weer naar voren te plaatsen: ook zij wist duidelijk niet wat ze met de situatie aan moest. Pas op het moment dat Patriot liet weten dat hij het verhaal maar half begreep, begreep zij het helemaal: 'Je begrijpt me niet!' Ze sprong op vier benen tegelijk naar voren – verrassend elegant voor een dergelijk onbeheerste beweging – en landde op misschien een halve centimeter afstand van hem. Ze duwde haar neus tegen zijn schoft, zijn flanken, draaide zich om, streek langs zijn hals en zijn kaak. 'Dat is uiting van twíjfel.' Ze benadrukte het woord in het geluid van verwondering en triomf: ze was trots op zichzelf dat ze zijn emoties had kunnen ontwarren. Tevreden nam ze weer afstand en wiebelde met haar oortjes. 'Wat snap je niet?' Overdreven blij, overduidelijk trots op haar prestatie, keek ze hem aan: haar donkerblauwe ogen glommen hem met heldere gouden vonken te gemoed.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyzo 25 maa 2012 - 20:42

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Ietwat aarzelend staat ze tegen over me en door haar onzeker houding begin ik ook te twijfelen. Lang duurt het echter niet want opeens komt er verheldering in haar ogen. Je snapt me niet! komt er iets te enthousiast uit, maar voor ik kan reageren zie ik haar met een enorme sprong op me af komen. Vier benen tegelijk en ik zet al mijn gewicht op mijn achterhand, een stap deinsend achteruit. Geen angst, maar het idee dat zo op me knalt en een automatische schrikreactie op haar reactie had ik zeker. Echter merk ik dat ze gewoon enthousiast is en ik voel hoe haar neus over mijn lichaamstrijkt. Ik ontspan mijn spieren en begin even lachen. Deze merrie was vreemd en heel anders dan ik, maar het kon haar niet baten. Ze was sierlijk en niks in mij maakte me achterdochtig naar deze merrie, die zo ontzettend anders was. Ze bevestigd dat het een uiting van twijfel was en hieruit maak ik op dat ze mijn houding voorheen niet begreep, het lampje ging aan. Ze had het niet door, ze dacht dat ik daar gewoon raar stond te zijn in plaats van dat ik twijfelde. In enkele secondes was ze van een onzekere op haar hoede geweeste merrie verandert in een vrolijke trotste meid die hier duidelijk voor me stond en een lachje siert mijn gelaat. Ik strek mijn hals iets en laat mijn hoofd zakken, mijn oortjes volledig in haar richting gespitst. 'Waar kom jij vandaan?' vraag ik vriendelijk en afwachtend kijk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptyzo 1 apr 2012 - 13:50


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Zo enthousiast als ze even eerder was geweest, zo in de war bracht zijn volgende vraag haar: 'waar kom jij vandaan?' Ze meende dat ze even eerder diezelfde vraag al beantwoord had, maar kennelijk bedoelde hij wat anders dan zij. Misschien was haar antwoord, 'hier', te wijds geweest: uiteindelijk was 'hier' iets ontzettend groots en kende het vele plaatsen en omgevingen. Misschien was 'daar' een beter antwoord geweest. 'Waar de laatste zomerwind de wouden van groen naar herfstrood laat veranderen, waar er nooit sneeuw valt, tenzij je het aan durft om de hoogste bergpieken te beklimmen.' Ze zweeg een moment, dacht wat langer na. 'De winters zijn er mild en de zomers koel, voor de hitte moet je verder naar het oosten reizen, voor kou terug naar het westen. Waar ik vandaan kom is het klimaat verre van extreem, maar de geuren intens en de kleuren overweldigend. Het is ver van hier. Ongeveer zeven draaiingen van de maan reizen.' Haar donkerblauwe ogen boorden zich diep in de zijne, nieuwsgierig naar zijn reactie: niet wetend of ze nu wel het juiste antwoord had gegeven.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 10:07

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Allerlei antwoorden had ik verwacht, maar niet dit antwoord. Een duidelijke, maar toch waziche omschrijving van het gebied, een vragende blik in mijn ogen. Ver van hier, zeven draainingen van de maan reizen? Wat bedoelde ze daarmee? Ik gokte op zeven nachten, dat het zeven nachten reizen zou zijn en dat je dan op die bijzondere plek aan zou komen. Maar ik had veel gereisd, erg veel en een plek die voldeed aan haar beschrijving, die was ik nog nooit tegen gekomen. 'Die plek ken ik niet..' breng ik dan zacht uit. Ik weet niet wat ik moet zeggen of reageren. Deze merrie is zo anders dan ik, anders dan de meeste paarden en haar antwoorden zijn tot dusver raadselachtig voor me. Wel maakt het dat het me nieuwschierig maakt, dat het me lokt en ik meer wil weten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 10:33


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

'Het is ver weg,' benadrukte toen de hengst uitsprak dat hij de plek niet kende. 'Zeven draaiingen van de maan...' Haar stem stierf weg: ze begon zich af te vragen of ook hier verwarring over bestond. Zij leek een andere betekenis aan haar woorden toe te kennen dan hij, ze spraken dezelfde taal, maar het leek wel alsof ze elkaar even goed niet begrepen. 'Zeven blauwe manen?' probeerde ze toen, ze priemde haar gekrulde oortjes naar voren en nam hem geconcentreerd in zich op: kijkend of hij haar nu wel begreep. Hoewel zijn emoties complex en onbekend waren, had ze inmiddels in de gaten dat een glimlach of een twinkeling in zijn ogen iets goeds betekende. Als hij nu blij zou reageren, dan wist ze in ieder geval dat hij haar begrepen had.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2


Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 10:40

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Ze bevestigde dat het ver weg was en steeds meer kreeg ik het vermoede dat zij hele andere dingen bedoelde dan ik. Nogmaals die woorden, zeven maandaaiingen van hier. Nog steeds die vragende blik. Zeven blauwe manen? hoor ik en ditmaal is zij degene die de vraag stelt. Ik hef mijn hoofd iets en kijk haar vragend aan. 'Ik zal wel heel dom zijn of kom jij heel ergens anders vandaan dan hier?' zeg ik. Duidelijk makend dat ik het niet begrijp, maar ik probeer er een beetje een grapje van te maken. Ik wil graag meer weten, maar wil neit dat ze zich ongemakkelijk voelt en probeer het luchtig te houden. 'Wil je het uitleggen?' vraag ik dan en druk zacht mijn neus tegen haar schouder om vervolgens haar blik op te zoeken.
*woow, jij bent snel :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 11:08


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Hij begreep t niet; ongemakkelijk verplaatste ze haar gewicht terwijl ze luisterde naar zijn vraag. Ze miste de toon die er achter zat, het grapje kwam niet aan, simpelweg omdat ze niet gewend was om grapjes te maken. Waar ze geboren was maakte ze geen grapjes, en Waterval bij Maanlicht had ze ook nog nooit een grapje horen maken: ze had dus geen enkele reden om er een te herkennen wanneer deze uitgesproken werd. En ze was de eerste om zich te verontschuldigen: 'Nee! Je bent niet dom!' Ze benadrukte de woorden: alsof hij zich daardoor spontaan slimmer zou gaan voelen. 'Ik bedoel. Ik heb ver gereisd. Maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.' Ze gooide de woorden in één keer naar buiten, plakte ze aan elkaar zodat ze nog amper te verstaan was, maar haar hoge stem miste tegelijk geen enkele toon, sloeg geen moment over, ondanks het feit dat de merrie in paniek scheen te zijn.

Ze besefte pas dat ze geen adem meer gehaald had, toen Patriot vroeg of ze het misschien wilde uitleggen. Ze ademde diep de zoete lucht in en liet haar aandacht voor een moment afdwalen: nam de bloemen, bladeren, het gras in zich op en liet zich kalmeren door de overvloed aan geuren en kleuren. 'Ik heb ver gereisd,' begon ze opnieuw, terwijl ze dit keer haar woorden zorgvuldig één voor één overwoog. 'Wij meten onze tijd in draaiingen van de maan: één draaiing is het verdwijnen van de maan, tot hij langzaam weer vol wordt en dan weer verdwijnt. Van nieuwe maan tot nieuwe maan, dat is één draaiing.' Ze twijfelde een moment, blikte omhoog naar de plek waar vannacht de blauwe maan zou staan. 'Jullie maan wordt eens in de draaiing blauw. Hij blijft een tijdje blauw en daarna moet de zon ongeveer dertig keer opkomen en ondergaan voordat hij weer blauw wordt.' Nu keek ze Patriot recht in zijn donkere ogen. 'Om te komen waar ik geboren ben, moet je dezelfde tijd reizen als het duurt om zeven keer een blauwe maan mee te maken. Je moet de zon ongeveer tweehonderd keer zien op en onder gaan om daar te komen. Voor mij was het een verre reis, voor Waterval bij Maanlicht ook, en hij heeft al veel gereisd, maar misschien is het voor jou dichtbij.' Ergens halverwege het verhaal had haar onzekerheid plaats gemaakt voor iets anders: een verbintenis met de dingen waar ze over vertelde. Ze kwam duidelijk ergens vandaan waar ze veel waarde hechtten aan dingen als het veranderen van de maan en het steeds opkomen en ondergaan van de zon. Hier haalde ze zekerheid en vertrouwen uit. Dit was een thuis voor haar, mogelijk meer dan eender welk paard haar ooit zou kunnen bieden.

* Denk dat ik m vlak nadat jij m gepost had, gezien heb xD // en sorry voor de lange post haha
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 11:30

Are you loving the pain? Patriot-1-1

Ik merkte dat ze zich ongemakkelijk begon te voelen, haar hele houding drukt het uit. En al snel hoorde ik de woorden dat ik niet dom was. Ze snapte niet dat het als een soort verademing, een grapje bedoelt was, iets wat de situatie misschien nog wel lastiger maakte. Ze was zo anders... En echt humor had ze blijkbaar ook niet. Ik voelde me dom, dat ik een grapje had gemaakt terwijl we misschien wel een heel serieus gesprek hadden en even wend ik beschamend mijn blik af. Haar woorden beginnen te rennen, zo snel komen ze uit haar mond gegleden en mijn blik haakt zich weer in de hare. Wat was de reden dat ze zo heftig reageerde? Ik deed toch niks wat haar angst of iets zou aanjagen? Na enkele secondes haar woorden door mijn hoofd te hebben laten rollen bedenk ik dat het iets geweest moet zijn als dat ze ver gereis had en niet wist hoe ze het moest uitleggen. Ik merk dat ze opgewonden raakt, positief of negatief maakt niet uit, maar wel opgewonden. Ik ken haar nauwelijks, maar wil haar kalmeren, ze hoeft niet ogpewonden te raken, als ze niet wilt hoeft ze niet. 'Het hoeft niet.' zeg ik zacht en mijn blik verzacht.

Mijn woorden lijken echter niet aan te komen en een duidelijke zucht is hoorbaar en ik merk dat haar aandacht enkele secondes afdwaalt. Toch begint ze verhaal en volledig heeft ze mijn aandacht, verteld over de maan. Een maandraaiing is geen nacht, het is volle maan tot de volgende bedenk ik me en knik langzaam, duidelijk makend dat ik het begijp. Iets wat me gelijk doet beseffen dat het volle maan is, mijn ervaring van de vorige volle maan staat nog op mijn schoft getekend en ik ben enigzins blij dat we nu op eigen gebied zijn, maar probeer er verder niet aan te denken en me op haar verhaal te concentreren. Uit haar verhaal maak ik op dat Waterval bij Maanlicht een paard is, een vriend of bekende van haar. Het was een apparte naam en tot voorheen was het me ook niet duidelijk geweest dat het een paard was. De onzekerheid en verwarring die er net nog was had plaats gemaakt, plaats voor een zeker paard dat wist waar ze over vertelde en duidelijk was dat ze ook trots was op waar ze vandaan kwam. Even wil ik mijn neus tegen haar aandrukken, maar besluit het niet te doen. Mijn blik vriendelijk in de hare, een klein lachje op mijn gelaat. 'Dankje.' zeg ik en laat haar blik niet los. 'Dankje dat je het wou vertellen.' Ik had het idee dat ze het moeilijk had gevonden het me te vertellen, maar toch deed en daar was ik haar dankbaar voor. Misschien vertelde ze het wel tegen iedereen en was het niks bijzonders, maar toch had ik een bepaald gevoel en dat maakte dat ik licht schitterde.

*ben alleen maar blij met je lange post, hihi. Miss krijg ik dan zelf ook wat meer inspi

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Emptydo 5 apr 2012 - 12:08


Are you loving the pain? Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Verwonderd keek ze hem aan: ook zijn dankbaarheid was iets wat ze niet kon plaatsen. Zij was dankbaar voor de regen die viel en de zon die haar vervolgens weer opdroogde. Hij was dankbaar omdat ze hem de uitleg verschafte waar hij om gevraagd had. Het was iets wat ze vanzelfsprekend vond, iets wat ze deed zonder er vraagtekens bij te zetten: het was eerder een verplichting, dan dat ze hem een plezier deed. Echter, zelfs zij kon zien dat hij er blij mee was. Dus stak de ranke merrie haar oortjes naar voren en strekte haar neus uit om de zijne aan te raken: hoewel ze het gebaar nog steeds niet goed begreep, leek het haar wel op de plaats. Dus duwde ze haar donkere neus tegen de zijne en ademde ze zijn geur in, om vervolgens haar warme adem uit te blazen tegen zijn vacht.

Uiteindelijk deed ze weer een stap achteruit, nam hem zorgvuldig in zich op met haar donkerblauwe ogen. Ze betrapte zichzelf erop dat ze vergeten was dat hij mogelijk nog steeds een gevaar kon zijn, maar ze kon zichzelf er niet toe zetten om hem zo te behandelen. Om een of andere reden wist ze zeker dat hij haar niet voor de gek hield: dat hij het oprecht goed met haar voor had en haar dingen wilde leren – en dingen van haar wilde leren.

Het duurde even voordat ze wist wat ze nu kon doen. Omdat ze niet gewend was om met anderen om te gaan, wist ze niet hoe ze het gesprek gaande moest houden, of wat ze nu verwacht werd te doen. 'Er is een beekje verderop, zullen we wat gaan drinken daar?' besloot ze. Ze had het water allang al geroken en gebaarde nu richting de plek waar het vocht zich zou moeten bevinden. Ze had ooit opgepikt dat paarden het fijn vonden om met elkaar op te trekken, om samen wandelingen te maken enzo. Dus dit leek haar wel een goed voorstel – en ze was trots op zichzelf dat ze het bedacht had.
the Inaccessible


Are you loving the pain? Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Are you loving the pain? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Are you loving the pain?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» The only thing I've known, is pain and other pain
» My Entire life loving.
» Beautiful pain and insane (Open)
» Happy is the heart that still feels pain
» Where there is love, there is pain ~ VELKAN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Are you loving the pain? A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX