IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I call the darknes! [ Avanti ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Shade

Shade

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydi 7 feb 2012 - 1:48

Zijn verleden pijnlijk en hard. Shade stapte door de duisternis opzoek naar iemand waar een ieder oh zo bang voor was. Hijzelf eveneens, maar zijn doel om te leven was niet zo verlopen als hij dat graag had gehad. De kudde had hem verstoten na een gevecht tussen de kudde's en zijn geliefde was daarbij omgekomen. Zij was zijn alles geweest en de twee kudde's hadden geen van beide hem willen opnemen in hun midden. Zijn pijn was ondragenlijk groot en de wonden die hij bij de vele gevechten tegen hen had opgelopen hadden zijn prachtige zwarte vacht met spierwitte haren waar ze littekens zaten ontsierde zijn sterke lichaam. Shade wilde niets liever dan zijn ongetemde wraak op die onwaardige paarden los laten en botvieren, maar Shade was heel ver in de minderheid en hij had tot nu toe een tiental paarden gedood, maar door steeds listen te verzinnen om die in de val te lokken, maar de leiders kon Shade nooit alleen aan daar was hij meer dan zeker van. De blauwe maan zou zo dadelijk opkomen en dan zou Shade de schimmen tegen komen. De dood zou niets meer dan een schale troost zijn, maar hij wilde zelf een schim worden. Natuurlijk onderschatten hij de schimmen en hun leider niet, want dan zouden ze nooit zo moordlustig paarden doden! Shade stapte tot aan het donkere bos waar hij even bleef stilstaan. Hij zou nog terug kunnen gaan, maar als er nu een schim op wacht stond? Die zou kunnen doorgeven dat hij er als een bange haas ervandoor was gegaan toen Shade voor de poort van de dood had gestaan! Shade schudden die gedachten van zich af en stapte door. Dit bos zou zijn nieuwe thuis worden en daar zou hij alles voor over hebben zelfs zijn eigen bloed! De donkere bomen hadden iets naargeestig's maar het voelde ook enigzins goed. Zijn donkere vacht viel erg goed weg tegen die donkere boomstammen op de wit door aderde littekens waar Shade zo'n hekel aan had. Toen Shade een kleine openvlakte tegen kwam vond hij dat het ver genoeg was in het terretorium van de schimmen. Shade hinnenkte naar Avanti. Hij legde al zijn vastberadenheid erin, maar verwierp elke gedachten die angst bij hemzelf wekken zou. Shade wilde niets liever dan beide kudde's vernietigen en het zou zijn eigen leven kosten om die beide tot de dood te brengen als hij zich niet bij de schimmen toe zou voegen. Zijn hart was in en in slecht door wat er een paar jaar gebeurd was. Shade bleef rustig rond kijken tot hij een beweging tussen de bomen ontdekten. de hengst bleef de bewegingen garde slaan ze leken te schokken door de donkere boomstammen, maar de paarden bewogen zich vast normaal? Een van de paarden kwam naar hem toe en hij was zowel groot als gespiert!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydi 7 feb 2012 - 10:17

I call the darknes! [ Avanti ] 382253

Eindelijk was zijn tijd gekomen. Hij had gehunkerd achter de duivels aanwezigheid, de blauwe maan, hij voelde de connectie sterker dan ieder andere schim kon voelen. Al stond hij in dit duistere bos waar zijn stralen hem niet konden reiken toch voelde de leider de energie in zijn lichaam oplaaien. Er werd hem een energie gegeven die niemand anders kon krijgen, hij kreeg het onsterfelijke. Dood en verderf zou hij zaaien toch wist hij dat nu, deze blauwe maan niet veel kon gebeuren. Ze waren met de weinig, enkel hij en Ayana konden het niet opnemen tegen de vier leiders van BMH maar dat wou niet zeggen dat Avanti niet bereid was de nodige schade aan te richten.

Zijn zware hoeven zakten wat weg in die modder. het mengde zijn met de resten bloed en klitte vast in lange beenhaar over zijn hoeven. De littekens kronkelde her en der over zijn zwarte vacht en zijn staart zwiepte nijdig heen en weer. Een paard kwaad zien was één ding maar een schim in alle staten zijn was een stuk erger. Zijn hoofd gaat in de lucht en een luide angstaanjagende hinnik spreid zich over het bos. En dan was het weer even stil, hij bleef roerloos staan. Zijn manen, lang maar samengeklit lagen warrig over zijn brede hals. Zijn paarse ogen keken vervloekt rond. Nooit eerder was hij zo nijdig, nooit eerder had hij zoveel zin om al het leven uit zijn omgeving te onttrekken. En waarom nu weer?

Weer gooit hij zijn hoofd in de lucht, zijn bebloedde voorbenen maaien door de lucht waarna zijn lichaam in een krachtig maar o zo woedende en nijdige galop gaan. Zijn hoeven komen stampend neer en gooiden modder hoog in de lucht. Zijn oren lagen plat in zijn hals terwijl hij zich richting de kudde begeeft, hij wist dat Ayana hetzelfde zou doen. Het feit dat Axis hen in zijn macht had maakte hem echt nijdig, ze konden niets doen, ze stonden schaakmat want nu zouden de leiders enkel voor hen uitkijken en eens er paniek in de kudde was zouden ze weten dat het de schimmen waren. Hij had dus zo snel mogelijk en nieuwe kudde nodig.

Zijn zintuigen doen het werk terwijl zijn lichaam geruisloos verder gaat door het bos, hij was sneller, stiller en moordlustiger. Als hij een sterke geur ruikt vertraagd hij meteen, zijn paars giftige ogen schieten recht naar zijn doel, een hinnik die hem leek te roepen. het koste hem nog geen minuut om op de plaats te komen waar de hengst stond en meteen besloop een donkere valse glimlach zijn gelaat. 'Wel wel wel.' Fluisterde hij donker. Zijn paarse ogen lichtte gevaarlijk op terwijl hij dichter op zijn doel afwandeld. 'Ik vroeg me al af wanneer je me kwam opzoeken.' Ja, Avanti hield de kudde strak in het oog, hij had de hengst gezien, hij had zijn haat gezien tegenover andere, hij was een kandidaat. 'Toepasselijke naam heb je. Je bent hier vast niet voor dood te gaan? ofwel?' Hij grinnikte duister en wandelde rond de hengst heen ...

Leader Shade
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydi 7 feb 2012 - 14:49

De schimmen leider kwam op hem af en fluisterde woorden die over liepen van haat. Shade liet zich niet ontmoedigen door die tonen, maar bleef respectvol tegenover de hengst die rond hem heen liep. Shade wist dat er een zware test zou komen en zijn ijzige blauwe blik hielt die lichtgevende paarse vast. 'Namen kunnen niet door de pasgeborene gekozen worden, maar ik zie dat die je bevalt leider der schimmen.' zei Shade en voelde zijn haat op de een of andere manier aangewakkert door het nabij zijn van Avanti. Waarom dat was begreep hij nog niet, maar hij was tot alles bereid te doen wat hem opgedragen werd. Zelfs doden was geen moeite voor hem dus dat zou hij zowiezo doen. 'De dood zal alleen een schamele troost zijn, want mijn haat jegens de kudde zal door woede zelfs tot alle paarden dood zijn en dan nog zal die haat blijvend zijn! Geen rust is mij geboden net als het uwe.' Voegde Shade eraantoe hij was er zeker van dat Avanti de kudde's in de gaten hielt of het door andere liet bespieden. Zijn hoeven zonken steeds verder weg in de zachte bosgrond en deed geen poging om zich te bevrijden, want dat zou alleen maar tot een aanval leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydi 7 feb 2012 - 21:56

I call the darknes! [ Avanti ] Dy12ed

Avanti gromde wat onsamenhangend. 'Wie zegt dat die me bevalt?' Gooide hij nijdig toe. Het was de laatste dag van de blauwe maan, hij had twee extra schimmen in zijn kudde en dat vond hij een kleine troots tegenover de weinig moorden die ze hadden kunnen plegen. De woorden waren één en al voorbedacht en dat zinde de leider niet. 'Genoeg, waarom wil je worden wat enkel de beste kunnen zijn?' Vroeg hij vals. Zijn scherpe hoektanden gleden over zijn opgetrokken bovenlip. Avanti keek over zijn schouder, wetend dat zijn trouwe rechterhand het gesprek volgde. Ayana, de enige echt waardige schim die enkel en alleen aan zijn zijde mocht priemen als zijn ware rechterhand. 'Waarom denk je dat ik je onsterfelijkheid schenk?' Vroeg hij met een vaag verveelde stem ...
* Vergeet je paard niet aan te melden!

Leader Shade
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydi 7 feb 2012 - 22:39

( Ik hoop dat hij goed staat anders weet ik niet waar ik het aamelden moet?)

De hengst vroeg waarom hij onsterfelijkheid verdienden en daar had Shade zijn antwoord meteen op klaar, dat hoopte hij tenminste want Shade had tot nu toe steeds klaar gestaan met antwoorden. 'Waarom vraag je, omdat ik voor de wereld der levende al dood ben.' zei Shade en bleef de leider der schimmen aankijken ookal keek die even naar achteren naar een andere schim die zich aan de rand ophielt van hun gesprek. De tanden van Avanti schoven over zijn lippen en de verveling begon op te spelen iets wat geen goed nieuws was. 'Ik zal alles voor je doen Avanti, geen opdracht zal ik uit de weg gaan.'voegde Shade toe aan zijn vorige woorden het was waar wat Shade vertelde hij zou alles doen wat de leider der schimmen hem op zou dragen. Shade proefde zijn vastberadenheid in deze woorden die meer vaster werd na elk woord die hij sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydo 9 feb 2012 - 10:59

Blauwe Maan is 'helaas' voorbij.
Hiermee stoppen de topics onder de blauwe maan.
Volgende blauwe maan weer een kans om schim te worden. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Profile
Number of posts : 24
Status : Active
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Emptydo 9 feb 2012 - 14:32

Zouden we dan met dit toppic verder kunnen of moet ik dan een andere aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I call the darknes! [ Avanti ] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I call the darknes! [ Avanti ] I call the darknes! [ Avanti ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I call the darknes! [ Avanti ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» You can call it quality time. [Wazzie]
» AVANTI - dogs of war
» Blind to what is right - AVANTI
» How can anyone ask for more? -Thowra & Avanti-
» I want my revenge. [AVANTI]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I call the darknes! [ Avanti ] A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX