IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:46

    Barely holding on
    Beetje lange verhalen, maar goed. Op dit moment spelen deze paarden in het plot, er staat ook onder welke rollen er nog vrij zijn maar je mag ook zelf wat verzinnen, en helemaal onder kan je evt. namen vinden als je niks weet. Voordat mensen vragen; Mag ik meedoen? Ja iedereen mag mee doen, als je hier antwoord dus direct even een kleine omschrijving van de rol die je wilt en een verhaal uit het oogpunt van jouw paard (:

      Bezet
      • E'vesdar, ex-hoofd bewaking en persoonlijke lijfwacht leider
      • Lye'et, dochter van de leider
      • Sylver, ex-vriendin verrader

      Vrij
      • Hengsten die onder leiding stonden van E'vesdar, deze zijn wantrouwend richting E'ves en geven hem de schuld
      • Verrader/ex-vriend van E'vesdar
      • Merrie's die vriendinnen waren van Lye'et
      • Veulen dat uit de verkrachting van Lye'et kwam




    Verhalen uit het oogpunt van de O.C.'s
    E'vesdar
    E'ves was een jonge hengst die zich al snel bewees in de kudde. Zijn ouders waren vroegtijdig overleden en de hengst was opgevoed door de alpha merrie van de kudde. Hij bezat een kracht die ongekend was voor de streek en werd getraind om later te dienen als persoonlijke beveiliging voor de belangrijkste leider. Ondanks dat hij zijn ouders nooit had gekend was hij een vriendelijke hengst, en hij deed niks kwaad als je hem maar niet uit lokte. Want een opvliegend temperament had de hengst wel. Het duurde ook niet lang voor E'vesdar werd opgemerkt door de leider, en al snel werd hij van de Alpha merrie weggetrokken en ondergebracht bij de hoogste der rangen. Hij mocht mee delen van de grootste geheimen en kreeg andere hengsten onder hem, alles om de leider te beschermen. En diens dochter, hij had een prachtig gevlekte dochter die elke hengst wel begeerde. E'vesdar was daar nooit één van geweest, hij hield niet van alle pracht en praal en de gelogen onschuld van de meeste merrie's. Ondanks dit deed hij zijn best om haar te beschermen en tot haar bediening te zijn.

    Echter wist ook iedereen dat E'vesdar vrienden had die hem een blok aan het been waren. De hengst waar hij mee om ging was bekend om de duistere zaakjes die hij afhandelde, en als E'ves niet zo een goudeerlijke hengst was geweest dan zou iedereen de roddels geloven. Want zijn vriend was niet één van de vriendelijkste paarden, en deed ook eigenlijk niks voor de kudde. Toch bleef E'vesdar trouw aan zijn vriend en bleef hem steunen ondanks alle roddels. Dat was de eerste fout die hij maakte, hoe hard het ook klinkt hij had beter zijn vriend in de steek kunnen laten. Want het ging alsmaar slechter met zijn vriend en al snel kreeg E'ves de kriebels van alle duistere dingen die hij uitvoerde.

    Uiteindelijk kwam de ommekeer en zijn vriend leek de contacten met alle duistere hengsten te hebben verboken. E'vesdar had niet blijer kunnen zijn. Hij begon zijn vriend bij zijn werk te betrekken en kreeg het voor elkaar om een plekje als wacht voor hem te regelen. Alles ging goed totdat er een nieuw gezicht in het leven van zijn vriend op dook, Sylver, een gitzwarte merrie met her en der zilveren aftekeningen. Ze was zo mooi als de nacht, en zo arrogant als maar kon. E'vesdar viel als een blok voor de bloedmooie merrie, maar verachte zichzelf dat hij niet eens naar haar karakter keek. Ze had een grillig randje dat er voor zorgde dat ze E'ves zijn aandacht volledig had. Helaas was ze het vriendinnetje van zijn beste vriend, behalve kijken kon hij niks doen. Daarnaast was zijn werk ook het allerbelangrijkste en het was een taak die hij graag uit voerde. Het duurde niet lang voor hij weer een promotie kreeg, en hierbij steeg zijn vriend ook een rang hoger. Zijn vriend was een echte rokkenjager, en het duurde niet lang voordat hij de prachtige dochter van de leider op het oog kreeg. Sylver werd jaloers, maar liet dit niet blijken, meer dan een speeltje was de hengst toch niet voor haar. Maar het zat haar dwars dat de andere merrie mooier werd gevonden. Ze begon E'vesdar lichtjes uit te dagen, en de arme hengst stond in tweestrijd. Uiteindelijk heeft hij haar afgewezen, en dat is iets wat Sylver hem nooit zou vergeven.

    Zijn vriend werd steeds betere vrienden met de dochter van de leiding, en langzaam begon dit hem zorgen te baren, een simpele kudde hengst zou nooit goed genoeg zijn voor een leidersdochter, en daarnaast had hij Sylver ook nog. Hij probeerde de merrie te waarschuwen, maar zij vatte dit op alsof E'vesdar jaloers was, en zelf verliefd op haar. Hierna volgde een ruzie, en werd E'vesdar hevig toegesproken door de leider. Gekrenkt trok hij zich terug, hij zou zijn werk altijd met respect doen, maar de woorden van de leider hadden door zijn ziel gesneden. Hij had zijn hele leven gegeven aan het beschermen van de leidersfamilie, en had daarnaast nog zo zijn best gedaan om zijn vriend gelukkig te maken. Het was die avond dat alles fout ging. E'vesdar stond op wacht bij de dochter van de leider, en hield zijn ogen goed open. Het was laat in de avond toen zijn vriend op dook en een kort praatje met hem maken. De leidersdochter luisterde aandachtig mee, en volgde elke beweging die de vriend van E'vesdar maakte. Waarschijnlijk had ze toen der tijd een oogje op de vriend van E'vesdar gehad, waardoor het later moeilijker voor haar werd om E'ves zijn onschuld te accepteren.

    Het was een gure nacht, en de vriend van E'vesdar zou het over nemen. Dus E'vesdar vertrok richting de leider, wat er die avond met de leidersdochter is gebeurt zou hij nooit weten. Wat hij wel weet is dat de vrolijkheid in haar ogen was verdwenen en ze niet langer meer kon lachen. Hij had haar nooit achter moeten laten met zijn vriend. (Melissa, je mag dus zelf verzinnen wat de vriend van E'vesdar met haar heeft gedaan, misschien heeft ze een veulen van hem, of heeft hij haar aangevallen, ergens vast gezet waar ze dagen niet weg kon etc.) E'vesdar zelf was op weg naar de plek van de leider, een grot diep verborgen in de bergen, hier leefde de gehele leidersfamilie. Het duurde niet lang voordat hij merkte dat er iets niet klopte. Er weerklonken gillende echo's, en angstige paarden renden weg. E'vesdar versnelde zich en volgde de rode sporen op de muren. Met zijn ogen wijd opengesperd keek hij toe hoe de vertrekken van de leiders waren overgenomen door de volgers van zijn vriend, de vrienden waarvan hij had gehoopt dat hij ze had losgelaten. De angstige ogen van de leider hengst schoten vuur van verraad.
    " Jij! Jij hebt dit allemaal verzonnen, ik wist het! Al vanaf het moment dat je ouders waren vermoord wist ik dat er niks terecht kwam van dat zielige hoopje! " Luid briesend werd de hengst tegengehouden door de handlangers van E'ves zijn vriend. E'vesdar greep om zich heen, vocht tegen de hengsten, baande zich een weg naar de leider, om ondanks zijn woorden hem nog steeds te beschermen. Maar toen hij op keek zag hij dat het te laat was, de hengst zijn ogen stonden leeg in de ruimte te staren, en de rode vloeistof verspreidde zich rond zijn lichaam.
    " Nee, nee, nee..-" E'vesdar stond aan de grond genageld, totdat hij word aangevallen door één van de hengsten die onder zijn toezicht stonden. Hij kon de hatende blik van de zwarte/zilveren merrie (Sylver) nu nog voelen, ze genoot van de situatie als geen ander. Niemand geloofde hem, en toen is hij gevlucht.

    Lye'et
    Lye'et was de dochter van de leider, het was een grote kudde en van haar perfecte jeugd als veulen groeide ze op tot een prachtige jonge merrie. Een naïeve merrie, die genoot van alle aandacht van de hengsten die haar begeerde, maar een enkele deedt dit niet. Dit maakte haar naief, ze was de onschuld zelve. Ze wist niet anders, dacht dat haar leven zoals zij dat nu leide normaal was en maakte er dan ook optimaal gebruik van. Toch was ze nooit echt gemeen geweest, ze kon arrogant zijn en liep rond met de uitstraling dat ze beter was, omdat ze dacht dat ze dat ook echt was, maar toch had ze vele vriendinnen in de kudde, vele vrienden had ze niet, want ze hield van de gedachte om gelieft te zijn en verleide andere hengsten dan ook graag, ze wou dat ze hun best voor haar deden zonder dat zij er echt op in zou gaan. Van roddels en de slechte dingen of paarden in de kudde had zij nooit enig benul gehad, ze had nooit wat slechts meegemaakt, behalve een enkele keer een ruzie. Als er wat gebeurde of er ging een slechte roddel rond, dan werd dat verzwegen voor haar. Opdracht van haar vader, bescherm mijn dochter tegen alles, laat haar niet bewust zijn van het kwaad in de wereld tot zij er klaar voor is. iets wat als hij dit nooit gezegt zou hebben, haar misschien wijzer had gemaakt, slimmer en vooral minder naïef.

    Toen kwam E'vesdar in beeld, hij kwam via de alpha merrie en was getraind om mijn vader en mij te beschermen. Mijn moeder was bij mijn geboorte overleden en ik was zijn dierbaarste bezit. Ik bracht veel tijd met hem door, want als hij mijn vader niet beschermde, beschermde hij mij en was ook veel bij me in de buurt. E'ves was anders, hij had mijn nooit aantrekkelijk gevonden, misschien wel een mooie verschijning, maar zoals andere hengsten vaak naar me keken en deden, zo was hij niet. In het begin had het me gefrustreerd, wat was er mis me? Of met hem? Maar na enige tijd had ik er vrede mee, ik had geen mannelijke vriend en in gedachten noemde ik hem er heen, omdat hij me anders behandelde. Diep van binnen wist ik dat het zijn werk was en of hij me uberboud mocht heb ik nooit geweten, hij zou zijn mening me niet mogen vertellen van vader. Ik vertrouwde hem, eerst niet, maar uiteindelijk begon ik hem te vertrouwen, nou vertrouwde ik snel andere, maar niet met mijn leven ookal had ik niks om te vrezen dacht ik. E'ves vertrouwde ik, hij hoorde mij te beschermen, maar dit was iets wat ik hem nooit zou vertellen. Ik dacht dat ik wijs was en mijn eigen boontjes kon doppen. Toen kwam er een nieuwe hengst in dienst, ik had hem al veel met E'ves gezien en had iets wat mij onrustig maakte, een tintelent gevoel. Hij begon onderaan, als wacht, maar kwam met de tijd hoger. Echter had hij een vriendin, iets wat me vaak niet weerhield, want ik was hoog, met hoorde voor mij te kiezen. Ik raakte in contact met de hengst, hij behandelde me naar mijn waarde, als echte leidersdochter, iets wat de meeste hadden geprobeert, maar hij gaf me het gevoel dat ik echt speciaal was. Met Sylver had hij geen contact meer zei hij en als ik Sylver zag, dan was ze beleefd wegens mijn naam, maar de kille ondertoon in haar stem was te horen. De hengst ondernam leuke dingen met me, haalde me even weg van haar rang en maakte me bijzonder. Als ie op wacht stond, hield ik hem gezelschap, hij complimeneerde me en maakte me aan het lachen. En bovenal, hij gaf me een speciaal gevoel, alsof hij de hengst was waar je als veulen van droomde. Echter was hij niet van mijn rang en zou meer dan vriendschap ons verbode worden, maar tot dusver wierhield het me er niet van.

    E'ves begon zich ermee te bemoeien, dat ik voorzichtig moest zijn. Maar deze hengst had mij beter behandelt dan hij of wie dan ook ooit gedaan had. Eerst had ze het weggewuifd en uiteindelijk was ze tegen hem uitgevallen. Altijd had hij neutraal tegen haar gedaan, dan moest ie nu niet jaloers gaan doen! Vader had zich ermee bemoeid en hem op zijn plek gezet. Die avond stond hij op wacht en de blik in zijn ogen maakte dat ik medelijden met hem kreeg, iets wat ik nooit zou toegeven. En al snel kwam de hengst aangelopen, waarom hij op dit tijdstip wacht over kwam nemen riep even vraagtekens op, maar al snel bedacht ik me dat hij bij me wou zijn. Een gedachte die snel de grond in geboort zou worden. Als een dartelent veulen draafde ik heen en weer toen ik zag dat op het moment dat E'ves wegging hij gelijk naar me toe kwam. Deze dag zou in mijn geheugen gegrift staan. Hij begon lief, maar steeds meer drong hij zich op, hij wou haar, maar niet op de lieve manier zoals ze hem kende. Ik werd bang en schreeuwde, een hulp om vader, niemand kwam, zelfs de hulp van E'ves heeft over het land geschald, maar ik had moeten weten dat hij onderdeel van de actie geweest was. Bruut werd ik verkracht en mijn ziel werd gebroken, maar dit was nog niet genoeg. Vervolgens kwamen er meer en onder dwang van hun en de hengst waar ik ooit zo weg van was geweest moest ik mee, mee naar de plek van mijn familie.

    Bloed overal, paarden die mijn familie overnemen, ik begon te stribbelen, hinneken om hulp en angst hebben lang geklonken bij het zien hoe mijn familie werd vermoord, maar mijn gegil stopte toen mijn vader voor mij werd gebracht. Ik verstijfde, angst in mijn ogen. 'Papa..' zei ik zacht en keek hem aan, tranen stroomde over mijn wangen. Lang keek hij niet terug, want na enkele seconden werd hij bruut door een aantal hengsten vermoord. De lach van de hengst, Sylver en andere paarden zou ik nog lang horen. Ik bleef over, maar als speeltje. Dagen lang hebben ze me er gehouden, zodat ze met me konden doen wat ze wouden. Tot ik dankzij een hengst die onder leiding stond van hem, die nog een greintje goed in zich had, werd vrijgelaten, iets wat hij waarschijnlijk niet overleefd heeft. Ik was gebroken, had niks meer, en mijn ogen straalde dof uit, de lach op mijn gezicht was verdwenen en enkele littekens zaten verborgen op mijn lichaam, maar de meeste zaten op mijn hart. Ik was niet meer dat naïeve meisje, ik was keihard met vier benen op de aarde gezet en had iets gezien waarvan ik niet eens wist dat het bestond.



    Namen die gebruikt mogen worden
    Lye'et
    O'awor
    T'erenth
    Erwsay
    Vespero
    Rynesse
    Quicer



Laatst aangepast door perfectperfection op zo 26 feb 2012 - 16:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:50

Ik wil een nieuwe char aanmaken (denk een merrie), miss dat daar iets mee kan? Een geschiedenis ofzo, of iets wat moet komen of met meerdere paarden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:53

Oh, of met Patriot kan ook nog, je weet van zn zoektocht, miss daar iets mee, hoeft niet perse de broer te zijn, mr iemand die iets weet? Mr miss heb je zelf leuk idee, haha, sorry energieteveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:53

Ik wil E'vesdar een soort van verslagen soldaat maken, iets in de trant van een ridder. De persoonlijke waker van de leider van de kudde. En dat zijn beste vriend hem dan heeft veraden en heeft gebruikt om de leider te vermoorden, waardoor E'vesdar zo teleurgesteld is in zichzelf dat hij zich niet meer open stelt voor vriendschappen.

Ik vind het namelijk leuk om boze paardjes te spelen (:
Als je een leuke rol kan vinden die bij het verhaal kan passen? Misschien dochter van de leider in kwestie, ze heeft een hekel aan E'vesdar omdat ze volgens haar haar vader heeft vermoord? Iedereen dacht namelijk dat hij samen spande met de moordenaars, iets in die trant?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:56

Oohja! Klinkt leuk!! Hoe kom jij toch aan die creatiefe idieën? hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 17:59

Koeeel ^^
Moet je alleen even verzinnen wie de merrie wordt (:

Er kan dus eventueel nog een hengst mee doen, de vriend die E'vesdar heeft verraden, en andere ideeën die er bij passen zijn ook welkom!

Volgens mij wou Jolien Sylver er ook bij doen, misschien leuk als zij het vriendinnetje was van de hengst die E'vesdar heeft verraden? Ze hebben een pokke hekel aan elkaar, maar worden wel tot elkaar aangetrokken, waar ze zichzelf weer om haten xD

Ik heb te veel plotten en verhaallijnen in mijn hoofd zitten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 18:01

Sylver meld zich aan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 18:28

Welke rol wil jij in het verhaal Jolien? misschien leuk als zij het vriendinnetje was van de hengst die E'vesdar heeft verraden? Ze hebben een pokke hekel aan elkaar, maar worden wel tot elkaar aangetrokken, waar ze zichzelf weer om haten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 18:48

hhmm, wie weet wat Sylver allemaal heeft uitgestoken in haar jaren buiten BMH XD
en eignelijk wel perfect voor haar. arrogaznt doen maar toch iets liefs hebben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 18:50

Ik ga een foto/plaatje zoeken! Maar even geduld met mij haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 19:32

Prima, nu nog eventueel de hengst die de voormalige vriend van E'vesdar was (:
Ik ga vanavond, of zo, en anders morgen wel even een duidelijk verhaal uitschrijven.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 21:16

Ging opzoek naar foto's en vond een manip van iemand die je mag gebruiken, ben benieuwd naar jullie mening!

http://venomxbaby.deviantart.com/gallery/#/d2nt0sy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 22:20

Prima, mij maakt het niet uit hoe ze er uit ziet (:
Als iedereen die mee doet even een geschiedenis/achtergrond info over het verhaal typt, komt het helemaal goed ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyza 25 feb 2012 - 22:36

Dan ga ik haar spelen, nog goede naam verzinnen en de verhaalliijnen en dan ga ik d'r joinen ^^
Top! Zal ik even wachten met haar verhaalkant aanmaken tot je de dood van haar vader ook hebt verwerkt enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 9:36



    Beetje lang (A)

    Verhaal
    E'ves was een jonge hengst die zich al snel bewees in de kudde. Zijn ouders waren vroegtijdig overleden en de hengst was opgevoed door de alpha merrie van de kudde. Hij bezat een kracht die ongekend was voor de streek en werd getraind om later te dienen als persoonlijke beveiliging voor de belangrijkste leider. Ondanks dat hij zijn ouders nooit had gekend was hij een vriendelijke hengst, en hij deed niks kwaad als je hem maar niet uit lokte. Want een opvliegend temperament had de hengst wel. Het duurde ook niet lang voor E'vesdar werd opgemerkt door de leider, en al snel werd hij van de Alpha merrie weggetrokken en ondergebracht bij de hoogste der rangen. Hij mocht mee delen van de grootste geheimen en kreeg andere hengsten onder hem, alles om de leider te beschermen. En diens dochter, hij had een prachtig gevlekte dochter die elke hengst wel begeerde. E'vesdar was daar nooit één van geweest, hij hield niet van alle pracht en praal en de gelogen onschuld van de meeste merrie's. Ondanks dit deed hij zijn best om haar te beschermen en tot haar bediening te zijn.

    Echter wist ook iedereen dat E'vesdar vrienden had die hem een blok aan het been waren. De hengst waar hij mee om ging was bekend om de duistere zaakjes die hij afhandelde, en als E'ves niet zo een goudeerlijke hengst was geweest dan zou iedereen de roddels geloven. Want zijn vriend was niet één van de vriendelijkste paarden, en deed ook eigenlijk niks voor de kudde. Toch bleef E'vesdar trouw aan zijn vriend en bleef hem steunen ondanks alle roddels. Dat was de eerste fout die hij maakte, hoe hard het ook klinkt hij had beter zijn vriend in de steek kunnen laten. Want het ging alsmaar slechter met zijn vriend en al snel kreeg E'ves de kriebels van alle duistere dingen die hij uitvoerde.

    Uiteindelijk kwam de ommekeer en zijn vriend leek de contacten met alle duistere hengsten te hebben verboken. E'vesdar had niet blijer kunnen zijn. Hij begon zijn vriend bij zijn werk te betrekken en kreeg het voor elkaar om een plekje als wacht voor hem te regelen. Alles ging goed totdat er een nieuw gezicht in het leven van zijn vriend op dook, Sylver, een gitzwarte merrie met her en der zilveren aftekeningen. Ze was zo mooi als de nacht, en zo arrogant als maar kon. E'vesdar viel als een blok voor de bloedmooie merrie, maar verachte zichzelf dat hij niet eens naar haar karakter keek. Ze had een grillig randje dat er voor zorgde dat ze E'ves zijn aandacht volledig had. Helaas was ze het vriendinnetje van zijn beste vriend, behalve kijken kon hij niks doen. Daarnaast was zijn werk ook het allerbelangrijkste en het was een taak die hij graag uit voerde. Het duurde niet lang voor hij weer een promotie kreeg, en hierbij steeg zijn vriend ook een rang hoger. Zijn vriend was een echte rokkenjager, en het duurde niet lang voordat hij de prachtige dochter van de leider op het oog kreeg. Sylver werd jaloers, maar liet dit niet blijken, meer dan een speeltje was de hengst toch niet voor haar. Maar het zat haar dwars dat de andere merrie mooier werd gevonden. Ze begon E'vesdar lichtjes uit te dagen, en de arme hengst stond in tweestrijd. Uiteindelijk heeft hij haar afgewezen, en dat is iets wat Sylver hem nooit zou vergeven.

    Zijn vriend werd steeds betere vrienden met de dochter van de leiding, en langzaam begon dit hem zorgen te baren, een simpele kudde hengst zou nooit goed genoeg zijn voor een leidersdochter, en daarnaast had hij Sylver ook nog. Hij probeerde de merrie te waarschuwen, maar zij vatte dit op alsof E'vesdar jaloers was, en zelf verliefd op haar. Hierna volgde een ruzie, en werd E'vesdar hevig toegesproken door de leider. Gekrenkt trok hij zich terug, hij zou zijn werk altijd met respect doen, maar de woorden van de leider hadden door zijn ziel gesneden. Hij had zijn hele leven gegeven aan het beschermen van de leidersfamilie, en had daarnaast nog zo zijn best gedaan om zijn vriend gelukkig te maken. Het was die avond dat alles fout ging. E'vesdar stond op wacht bij de dochter van de leider, en hield zijn ogen goed open. Het was laat in de avond toen zijn vriend op dook en een kort praatje met hem maken. De leidersdochter luisterde aandachtig mee, en volgde elke beweging die de vriend van E'vesdar maakte. Waarschijnlijk had ze toen der tijd een oogje op de vriend van E'vesdar gehad, waardoor het later moeilijker voor haar werd om E'ves zijn onschuld te accepteren.

    Het was een gure nacht, en de vriend van E'vesdar zou het over nemen. Dus E'vesdar vertrok richting de leider, wat er die avond met de leidersdochter is gebeurt zou hij nooit weten. Wat hij wel weet is dat de vrolijkheid in haar ogen was verdwenen en ze niet langer meer kon lachen. Hij had haar nooit achter moeten laten met zijn vriend. (Melissa, je mag dus zelf verzinnen wat de vriend van E'vesdar met haar heeft gedaan, misschien heeft ze een veulen van hem, of heeft hij haar aangevallen, ergens vast gezet waar ze dagen niet weg kon etc.) E'vesdar zelf was op weg naar de plek van de leider, een grot diep verborgen in de bergen, hier leefde de gehele leidersfamilie. Het duurde niet lang voordat hij merkte dat er iets niet klopte. Er weerklonken gillende echo's, en angstige paarden renden weg. E'vesdar versnelde zich en volgde de rode sporen op de muren. Met zijn ogen wijd opengesperd keek hij toe hoe de vertrekken van de leiders waren overgenomen door de volgers van zijn vriend, de vrienden waarvan hij had gehoopt dat hij ze had losgelaten. De angstige ogen van de leider hengst schoten vuur van verraad.
    " Jij! Jij hebt dit allemaal verzonnen, ik wist het! Al vanaf het moment dat je ouders waren vermoord wist ik dat er niks terecht kwam van dat zielige hoopje! " Luid briesend werd de hengst tegengehouden door de handlangers van E'ves zijn vriend. E'vesdar greep om zich heen, vocht tegen de hengsten, baande zich een weg naar de leider, om ondanks zijn woorden hem nog steeds te beschermen. Maar toen hij op keek zag hij dat het te laat was, de hengst zijn ogen stonden leeg in de ruimte te staren, en de rode vloeistof verspreidde zich rond zijn lichaam.
    " Nee, nee, nee..-" E'vesdar stond aan de grond genageld, totdat hij word aangevallen door één van de hengsten die onder zijn toezicht stonden. Hij kon de hatende blik van de zwarte/zilveren merrie (Sylver) nu nog voelen, ze genoot van de situatie als geen ander. Niemand geloofde hem, en toen is hij gevlucht.


    Namen
    Lye'et
    O'awor
    T'erenth
    Erwsay
    Vespero
    Rynesse
    Quicer

Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 9:44

Wauw, <3
Hoe doe je het hihi?! I love the story!! En vind Lye'et een gave naam Very Happy Zal ik dr al joinen of nog even wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 9:46

Van mij mag je haar aanmelden ^^
Als je nog even een stukje vanuit haar oogpunt schrijft dan komt het helemaal goed (:
Zal ik vanmiddag even een kader knutselen van het plaatje dat je gekozen hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 10:21

Lye'et was de dochter van de leider, het was een grote kudde en van haar perfecte jeugd als veulen groeide ze op tot een prachtige jonge merrie. Een naïeve merrie, die genoot van alle aandacht van de hengsten die haar begeerde, maar een enkele deedt dit niet. Dit maakte haar naief, ze was de onschuld zelve. Ze wist niet anders, dacht dat haar leven zoals zij dat nu leide normaal was en maakte er dan ook optimaal gebruik van. Toch was ze nooit echt gemeen geweest, ze kon arrogant zijn en liep rond met de uitstraling dat ze beter was, omdat ze dacht dat ze dat ook echt was, maar toch had ze vele vriendinnen in de kudde, vele vrienden had ze niet, want ze hield van de gedachte om gelieft te zijn en verleide andere hengsten dan ook graag, ze wou dat ze hun best voor haar deden zonder dat zij er echt op in zou gaan.

Van roddels en de slechte dingen of paarden in de kudde had zij nooit enig benul gehad, ze had nooit wat slechts meegemaakt, behalve een enkele keer een ruzie. Als er wat gebeurde of er ging een slechte roddel rond, dan werd dat verzwegen voor haar. Opdracht van haar vader, bescherm mijn dochter tegen alles, laat haar niet bewust zijn van het kwaad in de wereld tot zij er klaar voor is. iets wat als hij dit nooit gezegt zou hebben, haar misschien wijzer had gemaakt, slimmer en vooral minder naïef.

Toen kwam E'vesdar in beeld, hij kwam via de alpha merrie en was getraind om mijn vader en mij te beschermen. Mijn moeder was bij mijn geboorte overleden en ik was zijn dierbaarste bezit. Ik bracht veel tijd met hem door, want als hij mijn vader niet beschermde, beschermde hij mij en was ook veel bij me in de buurt. E'ves was anders, hij had mijn nooit aantrekkelijk gevonden, misschien wel een mooie verschijning, maar zoals andere hengsten vaak naar me keken en deden, zo was hij niet. In het begin had het me gefrustreerd, wat was er mis me? Of met hem? Maar na enige tijd had ik er vrede mee, ik had geen mannelijke vriend en in gedachten noemde ik hem er heen, omdat hij me anders behandelde. Diep van binnen wist ik dat het zijn werk was en of hij me uberboud mocht heb ik nooit geweten, hij zou zijn mening me niet mogen vertellen van vader. Ik vertrouwde hem, eerst niet, maar uiteindelijk begon ik hem te vertrouwen, nou vertrouwde ik snel andere, maar niet met mijn leven ookal had ik niks om te vrezen dacht ik. E'ves vertrouwde ik, hij hoorde mij te beschermen, maar dit was iets wat ik hem nooit zou vertellen. Ik dacht dat ik wijs was en mijn eigen boontjes kon doppen.

Toen kwam er een nieuwe hengst in dienst, ik had hem al veel met E'ves gezien en had iets wat mij onrustig maakte, een tintelent gevoel. Hij begon onderaan, als wacht, maar kwam met de tijd hoger. Echter had hij een vriendin, iets wat me vaak niet weerhield, want ik was hoog, met hoorde voor mij te kiezen. Ik raakte in contact met de hengst, hij behandelde me naar mijn waarde, als echte leidersdochter, iets wat de meeste hadden geprobeert, maar hij gaf me het gevoel dat ik echt speciaal was. Met Sylver had hij geen contact meer zei hij en als ik Sylver zag, dan was ze beleefd wegens mijn naam, maar de kille ondertoon in haar stem was te horen. De hengst ondernam leuke dingen met me, haalde me even weg van haar rang en maakte me bijzonder. Als ie op wacht stond, hield ik hem gezelschap, hij complimeneerde me en maakte me aan het lachen. En bovenal, hij gaf me een speciaal gevoel, alsof hij de hengst was waar je als veulen van droomde. Echter was hij niet van mijn rang en zou meer dan vriendschap ons verbode worden, maar tot dusver wierhield het me er niet van.

E'ves begon zich ermee te bemoeien, dat ik voorzichtig moest zijn. Maar deze hengst had mij beter behandelt dan hij of wie dan ook ooit gedaan had. Eerst had ze het weggewuifd en uiteindelijk was ze tegen hem uitgevallen. Altijd had hij neutraal tegen haar gedaan, dan moest ie nu niet jaloers gaan doen! Vader had zich ermee bemoeid en hem op zijn plek gezet. Die avond stond hij op wacht en de blik in zijn ogen maakte dat ik medelijden met hem kreeg, iets wat ik nooit zou toegeven. En al snel kwam de hengst aangelopen, waarom hij op dit tijdstip wacht over kwam nemen riep even vraagtekens op, maar al snel bedacht ik me dat hij bij me wou zijn. Een gedachte die snel de grond in geboort zou worden.

Als een dartelent veulen draafde ik heen en weer toen ik zag dat op het moment dat E'ves wegging hij gelijk naar me toe kwam. Deze dag zou in mijn geheugen gegrift staan. Hij begon lief, maar steeds meer drong hij zich op, hij wou haar, maar niet op de lieve manier zoals ze hem kende. Ik werd bang en schreeuwde, een hulp om vader, niemand kwam, zelfs de hulp van E'ves heeft over het land geschald, maar ik had moeten weten dat hij onderdeel van de actie geweest was. Bruut werd ik verkracht en mijn ziel werd gebroken, maar dit was nog niet genoeg. Vervolgens kwamen er meer en onder dwang van hun en de hengst waar ik ooit zo weg van was geweest moest ik mee, mee naar de plek van mijn familie.

Bloed overal, paarden die mijn familie overnemen, ik begon te stribbelen, hinneken om hulp en angst hebben lang geklonken bij het zien hoe mijn familie werd vermoord, maar mijn gegil stopte toen mijn vader voor mij werd gebracht. Ik verstijfde, angst in mijn ogen. 'Papa..' zei ik zacht en keek hem aan, tranen stroomde over mijn wangen. Lang keek hij niet terug, want na enkele seconden werd hij bruut door een aantal hengsten vermoord. De lach van de hengst, Sylver en andere paarden zou ik nog lang horen. Ik bleef over, maar als speeltje. Dagen lang hebben ze me er gehouden, zodat ze met me konden doen wat ze wouden. Tot ik dankzij een hengst die onder leiding stond van hem, die nog een greintje goed in zich had, werd vrijgelaten, iets wat hij waarschijnlijk niet overleefd heeft. Ik was gebroken, had niks meer, en mijn ogen straalde dof uit, de lach op mijn gezicht was verdwenen en enkele littekens zaten verborgen op mijn lichaam, maar de meeste zaten op mijn hart. Ik was niet meer dat naïeve meisje, ik was keihard met vier benen op de aarde gezet en had iets gezien waarvan ik niet eens wist dat het bestond.

*zoiets? hihi


Laatst aangepast door Melissaamlo op zo 26 feb 2012 - 10:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 10:21

Oeh, en als je kader wilt maken heel graag, hihi! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
xGinny

xGinny

Profile
Number of posts : 248
Status : Active
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 11:23

kanhet zijn dat jou verbitterde hengst maar één goeie vriend na al deze drama of vriendin heeft of niet?

ik blijk namelijk vrij slecht te zijn in het spelen van gemene paarden haha :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 11:29

Bedoel je dat een goede vriend van E'vesdar of van de slechte hengst?
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 13:43

Ik heb ook nog de hengst die ik aan het creëren ben met Sanne, een halfbroer van Khedija. Ze hebben geen weet van elkaar en worden verliefd op elkaar, drama drama Razz In de tijd dat ze elkaar niet gezien hebben kan hij wel iets te maken hebben met dit leuke verhaal? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 14:16

Oke, even alles op een rijtje zetten, ik ga zo het verhaal lezen hoor. Ginny je mag wel één van zijn oude kameraden spelen, zeg maar een hengst die onder zijn leiding stond als bewaker van de leider. Dat ze elkaar nu weer tegen komen en E'vesdar in eerste instantie wantrouwend is, en jouw hengst zijn vertrouwen terug moet winnen.

Amber, jij kan een volgeling van de vriend van E'vesdar spelen, voor de vriend van E'vesdar zoek ik eigenlijk iemand die geen andere verhalen meer speelt (:

Andere ideen zijn ook welkom (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 14:20

Melissa, perfect, precies zoals ik haar in gedachten had! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Emptyzo 26 feb 2012 - 14:32

dat verhaal was plezant XD wou met Sylver altijd al de wat duistere kant op gaan ^^ past wel bij haar aangezien nooit echt een veulentijd heeft gehad ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
barely holding on Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Holding on and letting go [Faylice]
» Barely surviving has become my purpose [&AERON]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: barely holding on A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX