IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 10:23




Lye'et
Already broken, already gone. Already know you're moving on

Ze hoort de verontwaardigde stem van Patriot en een heldere lach verlaat haar lippen, zo een lach zo melodieus dat hij nog even na klonk nadat ze was gestopt. Haar ogen gaan over de duinen heen, de zachte zanderige bulten verliezen elke seconde meer zandkorrels, en deze dansen met de wind mee. Imagnetrix bewonderde natuur, ze hield van elk grassprietje, van elke zonsondergang. Ze snuift de heerlijke geur diep haar longen in, en heel even was ze zo blij dat ze leefde. Ze lééfde, een brede lach siert haar lippen en haar ogen twinkelen vrolijk als ze Patriot een duwtje geeft. 'Kijk!' Een gigantische staart komt omhoog uit het diepe zeewater en verdwijnt met veel gespetter weer in het diepblauwe water. Met grote ogen staart Image naar de walvissen die omhoog komen, naar lucht happen, en weer in het water verdwijnen. 'Wauw!' Een grote lach siert haar lippen. Ze zet haar lichaam in een rengalop en dendert de duinen af. Haar hoofd draagt ze hoog, en haar ogen laten geen moment het schouwspel los van de grote vissen. 'Kom Patriot!' Gilt ze vrolijk.

barely holding on - Pagina 3 Lyeet

Code:
[table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor=black][tr][td][/td][/tr][tr][td][table align=center border="0" cellspacing=0 cellpadding=0 width=500][tr][td][justify][font=times][color=#2e3424][size=11]
 
 
[center][size=20][b][i]Lye'et[/i][/b][/size]
[size=9][i]Already broken, already gone. Already know you're moving on[/i][/size][/center]

Ze hoort de verontwaardigde stem van Patriot en een heldere lach verlaat haar lippen, zo een lach zo melodieus dat hij nog even na klonk nadat ze was gestopt. Haar ogen gaan over de duinen heen, de zachte zanderige bulten verliezen elke seconde meer zandkorrels, en deze dansen met de wind mee. Imagnetrix bewonderde natuur, ze hield van elk grassprietje, van elke zonsondergang. Ze snuift de heerlijke geur diep haar longen in, en heel even was ze zo blij dat ze leefde. Ze lééfde, een brede lach siert haar lippen en haar ogen twinkelen vrolijk als ze Patriot een duwtje geeft. [b]'Kijk!' [/b]Een gigantische staart komt omhoog uit het diepe zeewater en verdwijnt met veel gespetter weer in het diepblauwe water. Met grote ogen staart Image naar de walvissen die omhoog komen, naar lucht happen, en weer in het water verdwijnen. [b]'Wauw!' [/b]Een grote lach siert haar lippen. Ze zet haar lichaam in een rengalop en dendert de duinen af. Haar hoofd draagt ze hoog, en haar ogen laten geen moment het schouwspel los van de grote vissen.[b] 'Kom Patriot!'[/b] Gilt ze vrolijk.
 
[/size][/color][/font][/justify][/td][/tr][/table]
[img]http://i232.photobucket.com/albums/ee153/Iloveyoumicky/lyeet.png[/img][/td][/tr][/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
GotaCacel

GotaCacel

Profile
Number of posts : 100
Status : Active
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 13:40

Ali, wil niet beu doen, maar ik gebruik die al voor Daimin ^^;
ik spele hem hier nog niet, maar dat kan altijd wel komen ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 13:49

Thnxs meis! Heb er zin in Smile Ga zo op mn open dingen proberen te gawen, ben nog op het werk ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 13:59

@ Jolien, even vergeten xD

@ Melissa, prima, ik ga eerst even een manip maken de komende dagen, en dan ga ik E'ves aanmelden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 18:17

Een vastgelegd uiterlijk voor Quicer? Of mag ik dat zelf kiezen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 18:33

Uhm. Is de naam Falyn wat? ^^

Anders Rayek, Ezio, Altair, Suakan..?

*is ramp met namen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 18:52

Ik speel wel een hengst die onder leiding staat haha lijt me wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 18:58

Heb misschie hier wel een mooie foto voor die hengst

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 19:07

@ Amber, Niks staat vast, kies lekker een plaatje dat jij mooi vind (:

@ Maaike, Falyn is gorgeous <3

@ Jennes, Onder leiding van wie? Van de verrader, de slechterik? Of van E'vesdar? En als je die gaat spelen wil je dan een kleine tekst typen zoals de geschiedenis van hem is, en hoe je hem gaat spelen. Dan kan ik je eventueel verbeteren als je het verhaal niet goed hebt begrepen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 19:26

@Ali: Hihi, zijn we daar ook weer uit ^^. Of speler van Lye'et moet het verschrikkelijk vinden. Haha.

Dan gaat ik zo m'n join formuliertje even invullen. Scheelt dat ik z'n geschiedenis al uitgetypt heb, haha. Mijn eerste char hier met een fatsoenlijk uitgewerkt verleden (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 19:33

Onder leiding van E'vesdar haha.. En de naam van de hengst is Vespero. Als die nog vrij is.

En is het plaatje goed gekeurd? En dan nu nog ffies berichtje tikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 20:00

Verspero de brede gevlekte tinker hengst met een voor vele een bekende teken op zijn lijf. Hij was niet de enige, ieder paard wat E'vesdar had gediend had gevolgd had dit teken op zijn lichaam staan. Moest hij er trots op wezen? Misschien. Eenmaal bij E'ves aan zijn zij te staan samen met de rest liep de hengst voorop en hun achteraan. Volgend doen wat hij zegt, maar onder tussen als E'ves niet luisterde pratend over zijn leven, over hoe hij het leven aanpakte, en hoe hij toch aardig met zijn hoofd in de wolken zat. Wantrouwig was verspero wel, maar hij diende hem zoals hij wou. Hij zag de goud eerlijke hengst vernietigd worden door verkeerde vrienden. Ze konden het hem tien keer zeggen, maar deed toch waar hij zelf zin in had. Verspero had de hoop opgegeven en zag vanzelf wel wat er ging gebeuren met deze hengst die eigenlijk in een soort van tweestrijd zit. Verspero had het misschien een beetje met hem te doen. Maar hij doet het zelf, hij maakt zelf zijn eigen beslissingen en is oud genoeg om voor zichzelf te kiezen.

Verspero had samen met de andere hengsten als E'ves er niet was over hem. Ze hadden het erover en maakte elkaar gek, waardoor ze nog meer wantrouwig werden. Uiteindelijk gebeurde er zoveel tegelijk dat verspero het niet echt mee kreeg en meer als een waas voorbij ging. Hij deed maar wat hem werd gezegd. Oppeens stond hij daar in een grot, een grot van leiders. Verspero vond het leuk hier, de grote leider werd vermoord waar hij bij stond, tot dat hij een stem hoorde. Het was E'ves weer. Met zijn oren in zijn nek ging hij gepaard met andere hengsten voor hem staan om hem tegen te houden. Op een of andere manier brak de hengst uit en baande zich een weg naar de leider die al mors dood was. Een valse grijns verscheen ook op de lippen van deze gevlekte breed gebouwde hengst. Hij maaide zijn been even hoog als de hengst begon te schreeuwen. ' nee. Nee nee ' was wat er in zijn oren luidde. De hengst steigerde en keerde tegen hem samen met de andere hengsten. Alleen was verspero de hengst die hem niet aanviel. Verspero keek, hij kon het misschien niet, misschien wel. Maar misschien was het toch een beetje fatsoen. Hij keek toe met zijn oren in zijn nek en richtte even de blik op de zwarte merrie. Die keek plezierig toe. Een grijns verscheen op zijn gelaat en keek toe.

Zoiets? Begreep het inderdaad niet helemaal., maar doe et zo over hoor als het niet goed is haa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 22:31

Super goed stukje Jennes, maar ik ga het even op een paar punten veranderen. (:

De volgelingen van E'vesdar hebben volledig respect voor hun groepsleider en zouden hun leven voor hem geven. De slechte vriend van E'vesdar kan hun goede beeld voor hun groepsleider niet veranderen, ze zijn er van overtuigd dat hun leider niks kwaad kan doen. Tot de avond dat alles mis gaat hebben ze dan ook respect en volledige trouw aan hun leider. Maar als de avond begint en de slechte vriend van E'vesdar daar is beginnen ze te twijfelen, als het liefje van de vriend van E'vesdar dan ook nog schreeuwt dat E'vesdar de slechterikken heeft binnen gelaten worden de volgelingen van E'vesdar woedend. Ze geloven niks meer van wat E'vesdar zegt en zijn hun volledige respect kwijt voor de hengst. E'vesdar vecht tot bloedens aan toe tegen de hengsten die voorheen onder hem stonden, maar ook tegen de slechte vrienden van zijn ex-vriend. Op een gegeven moment vlucht hij en gaat het gevecht verder zonder hem.

Als je wilt mag je een nieuw stukje schrijven, niks moet, en als e het nog niet begrijpt zeg je het maar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 22:37

E'vesdar <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 22:39

Wauwiee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 22:41

Oohh my freaking god!
Hij is zoo awesome!! Hoe doe je het toch?

*begint n commission te overwegen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptyma 27 feb 2012 - 22:53

Zo gaaf.. Oee bedankt ali bedankt.

En oh wat een mooinplaatje.. Heb je er misschien ook eentje voor verspero? Anders gebruik ik dat andere plaatje gewoon hoowr haha.. Maar als j er een over hebt en wil uitlenen zou dat echt super wezen. Dan heb ik een super gaaf karakter wat echt bij me past. En een mooinplaatje.. Want zit nu altijd op een ipad, en dat is soms best lastig met kades.. Eigenlijk is een kaser onmogelijk omdat ik berichtjes moet tikken op me email en dan kopieren en plakken in dit scherm. Vanwege de bowser nog wel eens uit kan vallen en dan me berichtje helemaal kwijt ben.

Hoop dat je het snapt. Want dat is ook een reden voor mij dat sik geen kader kan maken, en dus zometeen speciaal voor verspero een nieuw account moet aanmaken haha

Xxxjes jennes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 8:44

@ Melissa, dankjewel <3

@ Sapphire, jaa ik hou van commissions <3

@ Jennes, Ik heb was voor je gemaakt met een oude manip, mag je dus alleen op deze site gebruiken he. Niet op andere sites. Oh en ik vroeg me nog af hoe het karakter van Vespero word? Want de volgelingen van E'vesdar waren altijd goede hengst, maar je mag hem spelen zoals je wilt.

barely holding on - Pagina 3 Vespero

barely holding on - Pagina 3 Vespero-3

barely holding on - Pagina 3 Vespero-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 10:41

Tnx tnx tnx

Oee ja de karakter .

Kan het ook een soort van neutraal? Ik bedoel hij is zeker heel vriendelijknan aardig naar andere maar kan ook zijn nukken hebben. Zoiets?

Ik ma maar eens ffies een ander account aanmaken haha..

Xxxjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 14:03

Ja, je mag hem spelen zoals je wilt, daar heb ik geen controle over hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 15:08

Oke tnx meis echt suller, deze hengst ligt mijnwek haha
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 16:49

Heb je toevallig nog wat in je archieven voor Quicer? Zo niet dan maak ik vanaf vrijdag zelf mijn plaatje, ik krijg eindelijk een pc met de nieuwste versie van Photoshop :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 17:15

Ik heb ook de nieuwste versie, nomnom <3
Ik ga even voor je kijken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 17:25

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/stop-crying-your-heart-out-135423039?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=74
Eigenlijk mijn allerliefste oc Monsteeerrr <333

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/behind-us-in-the-dust-180324381?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=48
De meest linker is Avareth, dus die niet, maar mag een ander er uit knippen

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/sundown-172776407?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=56
Eigenlijk Shattered, maar doet er niet toe ^^

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/misguided-I-mind-it-201029429?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=25

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/eyes-on-the-horizon-199467266?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=26

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/invisible-267302040?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=12
Eigenlijk Mortos <3 Maar die speel ik toch niet

http://PerfectPerfection.deviantart.com/art/somewhere-too-far-210647070?q=gallery%3Aperfectperfection%2F25986768&qo=22
Duidelijk een merrie.. maar oke...

1 uitkiezen, en alleen hier gebruiken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennes

Jennes

Profile
Number of posts : 179
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Emptydi 28 feb 2012 - 17:28

Wat bennjij daar een kanjer in zeg poeehhh wat mooi allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
barely holding on - Pagina 3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Holding on and letting go [Faylice]
» Barely surviving has become my purpose [&AERON]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: barely holding on - Pagina 3 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX