IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptydi 28 feb 2012 - 21:40

Awesome :3 Ik neem de tweede en ga nu een kader aanvragen [à] Zooovetveeldank :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptydi 28 feb 2012 - 21:42

3e, sorry (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptywo 27 jun 2012 - 16:01

Asgaroth: 'vriend/verrader e'ves'
https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t377-asgaroth

Karakter
Dominant, gedisciplineerd, onverschillig, rechtvaardig (in zijn opzicht), strikt, charmeur, manipulatief, zachtaardig als mogelijk; hard wanneer nodig, machtsbelust, achterbaks

Snippet verleden met betrekking tot het verhaal
Spoiler:


Het 'verhaal' vanuit zijn oogpunt (= zijn verleden verder uitgewerkt)
Spoiler:

Ik weet alleen niet hoe het zit met die 'Sylver' merrie. Moet nog verwerkt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptywo 27 jun 2012 - 16:06

Oehh, er komt weer spanning in het plot! hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptywo 27 jun 2012 - 16:08

Gehehe dat is wel de bedoeling ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptywo 27 jun 2012 - 16:36

Woesh. Okee, de plotjes. Sowieso wil ik een epic herontmoeting tussen E'ves en As, maar dat kan misschien ook iets later, dat E'ves erachter komt dat As hier is. En neem aan dat hij dan niet zo heel erg kan waarderen. As heeft geen hekel aan E'ves maar weet dat E'ves nooit zijn kant zou kunnen kiezen (de manier waarop As zijn macht verkrijgt is niet echt heel waardig en eervol), al zou hij dat wel graag willen, zijn oude vriend aan zijn kant.

Lye'et zat ik te denken dat As nog, tja, gevoelens is het woord niet, maar heeft haar ooit wel gemogen en dat blijft wel hangen natuurlijk. Het is niet schuld dat hij voelt, want hij deed wat hij moest doen op dat moment om zijn winst te garanderen. Maar ergens diep van binnen heeft hij wel een knagend gevoel dat het hem niet zint dat de prachtige merrie zo naar de knoppen is geholpen. Maar dit zal hij uiteraard niet aan het oppervlakte laten zien.

Die Sylver is niet meer actief meen ik, dus die valt nu af. Al zou die me wel heel leuk lijken om daar iets mee te doen. Dus als iemand die dit leest zich geroepen voelt (en Ali ook instemt natuurlijk) ^^.

Het veulen eveneens het bovenstaande.

Quicer moet Amber zelf beslissen wat ze daarmee wil; ik vind alles wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Emptywo 27 jun 2012 - 21:19

Sylver kan vervangen worden door een andere merrie als iemand dat wilt (:

Oh en een topic lijkt me super leuk, als jij zou willen openen, ik ben behoorlijk moe op het moment..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
barely holding on - Pagina 4 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: barely holding on barely holding on - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

barely holding on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Soortgelijke onderwerpen

-
» Holding on and letting go [Faylice]
» Barely surviving has become my purpose [&AERON]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: barely holding on - Pagina 4 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX