IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Are you loving the pain?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? - Pagina 2 Emptydo 12 apr 2012 - 11:42

Are you loving the pain? - Pagina 2 Patriot-1-1

Nadat ik had besloten mijn neus niet tegen de hare te drukken, omdat ze het niet gewend was verrast ze me door juist haar neus tegen de mijne te drukken. Een lichte flikkering in mijn ogen en een klein lachje op mijn gelaat, beantwoord ik het en voel hoe mijn witte neus tegen haar fluweelzachte neusje strijkt en hoe haar geur mijn neus bereikt en zacht adem ik uit. Ze leerde snel, dacht ik met een lachje en blijkbaar vond ze de aanraking ook niet vervelend. Waar ze ook vandaan kwam en wat er allemaal ook zo anders was, met een vrolijke merrie als haar wou ik haar deze 'wereld' wel laten zien.

Wanneer ze haar passen terugneemt bekijkt ze me even zonder schaamte en heeft ongetwijfeld niet door dat ze het best opvallen doet, maar aandacht eraan schenken zal ik nie doen. Het zal ons in een ongemakkelijke positie brengen en bewust kijk ik even de andere kant op, om vervolgens haar blik weer op te zoeken. Al snel vult ze de stilte die tussen ons hangt en vraagt of ik mee wat ga drinken. Ik knik en lach vriendelijk naar d'r. 'Graag.' Het verbaasde me ietwat dat ze gelijk vroeg of ik meeging, hoe wantrouwend ze me in het begin bekeek en vele van mijn handelingen niet begreep had ik niet verwacht dat ze zo open kon zijn, maar toch nam ze blijkbaar het risico om me te vergezellen en me te lerenkennen, iets wat zorgde voor een klein lachje om mijn lippen.

Ik volg haar blik en draai mijn lichaam in die richting, ik schud even met mijn hoofd en voel hoe de wind mijn manen warring langs mijn hals legt. Ik zet krachtig twee stappen om dan mijn hoofd om te draaien en met mijn blik de hare te zoeken, mijn tempo inhoudend tot ze naast me loopt. Mijn blik helder en vriendelijk, mijn oren vrolijk naar voren gespitst en diep snuif ik de lente geur op. Pas nu ik me wat meer richt op de omgeving ruik ik ook het water, veel was ik op deze plek niet geweest en de wandelrichting liet ik dan ook graag aan haar over.


Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Are you loving the pain? - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? - Pagina 2 Emptydi 17 apr 2012 - 12:42


Are you loving the pain? - Pagina 2 Mireu


if love is a word, I don't understand, are you loving the pain?
so much fire that it burned my wings, her heat was amazing

Hij stemde in en Mirë was daardoor zeer tevreden met zichzelf: kennelijk had ze het goed gedaan, hij had haar niet raar aangekomen, meer nog, hij leek het een goed idee te vinden, want hij begon al snel te lopen. Tevreden priemde ze haar oortjes naar voren en huppelde naar hem toe. Voor Mirë was het een dood gewone beweging: ze had het als jong ding over genomen van springende reeën, maar het was nooit tot haar door gedrongen dat de meeste paarden een veel vlakkere gang hadden. Ze hupste min of meer naast Patriot op en neer, maar maakte daarbij opvallend weinig geluid en plaatste haar hoeven zorgvuldig.

Eenmaal naast hem verlaagde ze haar tempo tot een soepele, stille stap: ze leek meer tussen de bomen door te glijden, dan dat ze werkelijk lopend haar pad zocht. In automatisme nam ze het woud in zich op: de geuren, de geluiden, maar ook de gevoelens: ze streek langs bomen en struiken, wilde weten hoe ze voelden en hield nauwkeurig de sporen van andere dieren in de gaten. Na drie minuten kon ze niet alleen vertellen waar het water precies was – doordat het woud een dieper groen leek te worden, maar ook door de toename van sporen –, maar ook hoeveel dieren er vandaag geweest waren en of er gevaar was van jagers als bergleeuwen, wolven en misschien zelfs een agressieve vos. Dat was er niet.

Met vier benen tegelijk sprong ze over een uitstekende boomwortel, ontweek een stekel struik en bleef precies voor de waterrand staan. Ze strekte haar ranke hals uit en bestuurde voor bijna een minuut het water. Uiteindelijk liep ze heel voorzichtig het water in: duidelijk van plan om dit net zo weinig te verstoren als ze met de bosgrond had gedaan. Midden in de beek bleef ze staan en draaide zich om naar Patriot: haar donkerblauwe ogen blonken vragend. Zij had geen behoefte aan drinken – ze kon met veel minder overleven dan een gemiddeld paard, maar ze wist inmiddels, uit haar ervaring met Waterval bij Maanlichten, dat de meeste paarden regelmatig en vrij veel dronken. Dus wachtte ze tot Patriot klaar zou zijn – of eigenlijk, wat hij überhaupt zou doen.
the Inaccessible


Are you loving the pain? - Pagina 2 Mir2
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Are you loving the pain? - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? - Pagina 2 Emptywo 2 mei 2012 - 11:30



Mijn passen klein en tempo vertraagd met de afwachting tot ze naast me zou lopen. Uit mijn ooghoeken zie ik hoe ze met veel elegantie op en neer veert, de neiging om direct te kijken hoe ze loopt druk ik krachtig weg, bang dat ik haar een beschamend gevoel zal geven. Het haalt echter niet weg dat ik onopvallend vanuit mijn ooghoeken haar bewegingen in me opneem. De hoge, maar ook sierlijke passen die ze maakt zonder veel kracht te gebruiken en overdreven over te komen zijn wonderbaarlijk. Gewoon? Nee zeker niet, maar volgens mij was deze merrie niet gewoon en dat was iets wat mijn aandacht zeker vast hield. En dit was een van de dingen die mij een klein lachje om mijn lippen bezorgde, het wat een typetje met een eigen karakter en dat waren vaak de leukste, maar ook de lastigste.

Uiteindelijk stapt ze met rust naast me, maar lijkt niet op mij gericht te zijn. Ze was bezig met alles, alsof het de normaalste zaak van de wereld was, maar vergat mij niet. Ik richt mijn blik af en kijk om me heen, benieuwd hoe zij de wereld zou bekijken. Ik snuif diep en sluit enkele seconden mijn ogen, het enige wat ik hoor zijn het knerpen van het gras onder onze hoeven, de wind door de bladeren en haar ademhaling. De geur van vers gras, bloemen en deze tot enkele minuten geleden onbekende merrie maken dat ik geniet. Lang blijf ik niet hangen in het moment, bang dat een boom voor mij de weg zal blokeren en richt mijn blik weer naar het pad.

Eenmaal bij het water blijf ik staan, mijn blik vriendelijk op haar gericht, kijkend hoe ze zichzelf soepel het water in beweegt en daarna voel ik haar vragende blik branden. Enkele secondes sta ik daar te twijfelen, rustig wat drinken of lekker energiek mijn energie kwijt? Zelf zag ze er nu rustig uit en ik besluit haar niet te pushen met mijn energie. Ik laat mijn hoofd zakken en slok de koude vloeistof naar binnen. Na enkele secondes hef ik mijn hoofd weer en kan de neiging niet weerstaan. Ik druk mijn gewicht naar achteren en met een enorme kracht maak ik een sprong om met een plons in het water te komen. De koelte die mijn lichaam omringt, heerlijk. Ik ga rechtopstaan en schud met mijn hoofd, mijn goudgele manen slaan om mijn hals en schouder en ik zoek haar blik op..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Are you loving the pain? - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Are you loving the pain? Are you loving the pain? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Are you loving the pain?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» The only thing I've known, is pain and other pain
» My Entire life loving.
» Beautiful pain and insane (Open)
» Happy is the heart that still feels pain
» Where there is love, there is pain ~ VELKAN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Are you loving the pain? - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX