IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Old friendsships last forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydi 26 jun 2012 - 15:52




Lye'et
Already broken, already gone. Already know you're moving on

Mijn hoeven dreunen zacht op de ondergrond, het gras knerpt onder mijn hoeven en mijn manen dansen mee op het ritme van mijn galop. Ik was gekomen in BMH, zwak, vol woede en verdriet. Ik kwam E'vesdar tegen, hij wist mijn kijk in enkele dagen te veranderen. En dan vooral de kijk op hem, verder was alles nog zwaar en zat er veel in mij wat nooit meer zou veranderen. Maar ik was wie ik was, maar zou mijn best doen om weer een beetje op de oude ik te lijken, al had ik nooit meer gelachen. Ik was om te zien al heel wat opgeknapt, ik had mijn gewicht terug, zelfs wat spieren hadden hun plek weer gevonden. Mijn vacht zat dan nog wel onder de littekens, hij was niet meer zo dof als voorheen, het enige wat niet was verandert was de blik in mijn ogen en ik vroeg me af of die ooit wel zou veranderen.

Nu ik mijn krachten redelijk terug had gevonden en alles wat er was gebeurt had verwerkt had ik me weer in de groep durven gooien. Enkele weken had ik afzonderlijk geleefd zonder de kudde echt te verlaten en nou durfde ik me weer te tonen, had ik de kracht gevonden en was ik niet meer extreem bang om mezelf te laten zien. Ik had beseft, en vooral E'ves had me dat laten inzien dat als ik niet zou veranderen ik altijd zo zou leven. Dit had ik gezien bij hem, E'ves kwam, een hoop woede, veranderd door alles, maar nu, leider van de derde rang, een man met aanzien. Zou ik ooit gelukkig worden? Nee, ik geloofde van niet. Zou ik ooit niet meer bang, boos of verdrietig zijn? Nee, ook dat geloofde ik niet. Maar de verandering van E'vesdar maakte toch dat ik lichte hoop had dat er iets goed zou komen.

Nu wou ik E'ves weer zien. Het was maar een kleine verandering die ik doorgemaakt had, het veranderen van mijn uiterlijke kenmerken, gewicht en vacht. Maar gevoelsmatig had ik een enorme verandering doorstaan. Ik was bereid geweest er iets aan te doen, iets wat ik de afgelopen jaren niet eens had durven denken. Ik wist waar ik hem kon vinden, hij was nu een hengst met aanzien, andere respecteerde hem, de leider van rang 3. Ik neem mijn tempo terug naar een drafje en zie hem staan, kijkend of zijn groep, zijn hoofd trots hoog in de wind. Een lichte flikkering in mijn hart slaat onbewust over. Deze hengst zou altijd een plekje in mijn hart hebben, wat wij hebben meegemaakt, daar kon niemand tussen komen. Ik wist dat, of hij dat ook wist weet ik niet, maar ik wist het. Mijn hoofd laag, bijna verlegen loop ik op hem af. 'Long time, no see.' zeg ik zacht en zoek zijn blik op.

Old friendsships last forever Lyeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 28 jun 2012 - 20:58

Het was lang geleden dat E'vesdar haar voor het laatst had gezien, hij kon het zich nog herinneren, het was een regenachtige dag geweest. Hij had haar opgezocht en er voor gezorgd dat ze konden schuilen in een grot in de bergen, het was er kil geweest en donker. Het was een gure dag, één als vandaag, het was duidelijk dat de herfst zijn intreden had gedaan en de winter niet lang meer op zich zou laten wachten. De vele dikke regendruppels kletteren op zijn rug en zijn lange tweekleurige manen hangen klevend aan zijn brede hals. De grijze waas zorgt voor een slecht zicht. Zijn humeur was vreselijk gekelderd en het liefst trok hij zich ergens terug waar hij tot zichzelf kon komen, zijn gedachten op een rij kon zetten, en boven alles zichzelf even kon opwarmen. Toch blijft hij bij de kudde, laat zijn hete gouden ogen over elk paard glijden en verliest ze niet éénmaal uit het oog.

Er was veel veranderd sinds die laatste dag in de grot, E'vesdar had op de koude grond geleden, zijn hoofd op de kille stenen. Kijkend hoe de regen druppels weerkaatste op de rotsen, de vele kraters vulde met water. Het was van een rotsachtig landschap binnen enkele minuten gegaan naar een waterig, glibberig landschap. De kille grijze wolken waren die hele dag niet verdwenen en hij had zich schuldig gevoelt dat hij haar nergens mee naar toe had kunnen nemen. Hij had haar willen opvrolijken, maar het weer had ook een domper op zijn humeur gezet. Dus had hij daar gelegen, gekeken naar de regen, en luisterend naar de zachte ademhaling van Lye'et. Ze had geslapen, zoals ze elke keer had gedaan als hij was gebleven in de nacht. Het zorgde voor een voldaan gevoel, het feit dat ze hem vertrouwde zorgde er voor dat hij nieuwe moed vond om haar de volgende dag weer op te zoeken.

Toch bleef hij het elke dag moeilijk vinden om haar onder ogen te komen, te zien hoe ze was afgetakeld van de vrolijke merrie die ze was naar de treurige blik die ze nu toonde. Zij was de laatste herinnering die hij had aan zijn verleden, zijn thuis.. en elke keer als hij haar zag was dat bitterzoet. Hij hield van de herinneringen die op welde bij het zien van haar lichaam, haar ogen. Maar hij kon zich er niet over heen zetten hoe slecht ze er uit had gezien. Toen hij werd benoemd tot leider had hij minder tijd om haar op te zoeken, en uiteindelijk waren het wekelijkse bezoekjes geworden. Hij kon niet ontkennen dat hij haar mistte en nu op zo een regenachtige dag moest hij terug denken aan twee weken geleden, toen hij daar in die grot had geleden.

Wanneer de geur van een ander paard zijn neusgaten bereikt draait hij zijn lichaam, zijn spieren krachtig aangespannen en zijn ogen vurig, haast opgefokt. Wanneer daar echter het vertrouwde gevlekte lichaam van Lye'et staat word zijn blik rustig en kalm. Een wrang lachje siert zijn lippen wanneer hij haar woorden hoort, een grijns krult rond zijn lippen. 'Het is fijn je te zien' Hij glimlacht en duwt zacht zijn neus tegen haar schouder aan.

Old friendsships last forever Vestekst
Lerav, Flight, E'rayhon <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptyzo 1 jul 2012 - 22:59




Lye'et
Already broken, already gone. Already know you're moving on

Het is zo lang geleden dat we elkaar gezien hadden, maar toch leerde ik hem in een korte tijd zo goed weer kennen. Een blik vertelde genoeg, veel meer dan woorden. Elke beweging wist ik te lezen, zonder dat hij iets vertelde. Nooit meer had ik gedacht dat er iets zo vertrouwd kon voelen na alles wat er gebeurd was. Hij was bij me gebleven, vanaf dat hij me gezien had en was nauwelijks van mijn zijde geweken. Nu was het contact echter minder, miste ik het? Ja, maar erg vond ik het niet. Ik wist dat het niet opnieuw zou veranderen en dat dit zou blijven. We hadden samen een levensverhaal, samen hadden we dingen meegemaakt die andere niet hadden kunnen na vertellen of voorstellen en zoiets schepte een band. Een band die onbreekbaar lijkt, athans dat hoopte ik.

Nu was hij echter niet alleen meer mijn vriend. We waren hier allebei als onbekende in deze kudde terecht gekomen. Ik had al mijn energie in mezelf gestoken, ik wou zelf opkrabbelen. E'ves had me hoop en kracht gegeven en ik dacht aan mezelf. Misschien wel zoals ik altijd alleen maar aan mezelf had gedacht, maar nu niet meer vanuit het opzicht van een verwende, naïefe jonge merrie. Maar vanuit een merrie met een gebroken ziel, die een lichtpuntje had gevonden die haar toonde dat er nog wat van te maken viel en dat wou ik proberen. E'ves had echter iets gedaan wat ik niet gelijk verwacht had, maar wat wel enorm bij hem paste. Hij was gegaan voor een functie als leider, nu was hij de respectabele leider van rang 3. Zo was hij, iemand die voor andere ding, gediciplineerd en krachtig. Verantwoordelijkheidsgevoel, een doel in het leven, beschermen van andere. Iets wat hij altijd gedaan had en waar hij goed in was geweest. Maar na de laatste keer in de verantwoording bij ons misgegaan te zijn en zo groen in deze kudde had ik het niet gelijk verwacht. Hij was veranderd, logisch natuurlijk en ik had het idee en hoopte ook dat deze leidersfunctie goed voor hem zou zijn. Ik gunde het hem, hij zat nu niet onder de leiding, maar was de leiding. De rollen tussen hem en mij waren nu praktisch omgedraaid. Een trotse blik lag in mijn ogen wanneer onze blikken elkaar kruisen. Ik was trotst op hem, hoe hij doorging en op wat hij in zo'n korte tijd bereikt had.

Ik voel hoe hij zacht zijn neus tegen me aandrukt en enkele seconden sluit ik mijn ogen, zijn warme aanraking en o zo bekende geur snuif ik zacht op. Uiteindelijk ga ik naast hem staan, beduidend kleiner en naast zo'n gespierde hengst lijk ik niks, maar toch voel ik me trots. Ik was niet mager meer, maar bijna een gezonde merrie en ik mocht hier naast hem staan, niet als kudde paard, maar als vriendin. Een kleine twinkeling is in mijn ogen te zien en ik zoek zijn blik op. 'Hoe gaat het met je?' vraag ik zacht. Het voelt nutteloos om dit te zeggen, met E'ves heb ik vaak het idee datwoorden niet nodig zijn, maar toch voelt het alsof ik iets moet zeggen. Uiteindelijk wend ik mijn blik af en volg de zijne. Starend over een kudde, een kudde die van hem is en even denk ik dat zijn kijk als leider heel anders is dan dat mijn kijk als leidersdochter was.

Old friendsships last forever Lyeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptyma 2 jul 2012 - 19:04

Misschien keek hij anders naar de kudde, misschien zelfs wel anders dan de andere leiders. Toch was hij er zeker van dat zijn manier van kijken ook werkte. Hij greep namelijk enkel in wanneer de situatie levensbedreigend leek te worden, hij stond zeker klaar wanneer dat nodig was. Hij had vroeger geleerd dat je de meeste dingen leerde wanneer je voor een belangrijke keuze stond, wetende dat één daarvan het einde kon betekenen, dat waren de momenten dat je de meeste wijsheid op deed. Althans dat gold voor hem, en daarom probeerde hij enkel in te grijpen wanneer hij er zeker van was dat hij nodig was. En als het nodig was dan gaf hij zich ook volledig. Hij was niet bang om zichzelf te verliezen in de strijd, hij leefde immers om te beschermen, het liefste stierf hij dan ook in het harnas.

Toch kon hij niet ontkennen dat het leiderschap ook met tweestrijd kwam. Toen hij zelf jong was geweest was er niemand geweest om hem te beschermen, als wees werd je direct toegewezen aan de alphamerrie, en deze plaatste je bij een merrie die haar eigen veulen had verloren. Echter waren deze merrie's meestal zo kapot van hun eigen veulen dat ze niet eens moeite deden om op hun wees veulen te passen, het was dan ook geen wonder dat de meeste veulens in de handen van de commandant van de leider vielen. De commandant beloofde namelijk iedereen een onderkomen, voedsel en training om je lijf op pijl te houden. Als jong veulen had E'vesdar niet geweten dat hij dat allemaal zou moeten afkopen door als slaaf te dienen als lijfwacht, ondergeschikt aan de commandant.

Dit was echter een moment in zijn leven geweest dat hij nog de positieve dingen in een situatie kon vinden. Langzaam aan begon hij te genieten van het leven dat hij leidde, een opleiding tot lijfwacht. Hij had talent en dat werd herkend, en voor hij het wist droeg hij de diepe littekens op zijn schouders, het logo van de lijfwacht in zijn huid gekerfd, onwetend dat hij nu tot zijn dood moest dienen aan de leider. Echter had hij niet aan zien komen dat de leider eerder zou sterven dan hij zou doen. Een zucht ontglipt zijn lippen en de stem van Lye'et brengt hem terug naar de realiteit. Hij glimlacht en geniet van de zachte aanraking, sluit voor een kort moment zijn ogen en blaast warme adem tegen haar hals aan. Het liefst had hij haar dicht tegen zich aan getrokken, gekoesterd in zijn warmte, maar hij wilde haar niet weg jagen, haar geen pijn doen. De vraag die ze stelt zorgt voor een zwak lachje. 'Wel..-' Hij haalt zijn schouders op en laat zijn ogen over haar gelaat glijden '-tijd heelt wonden, ik kom wel op mijn pootjes terecht' Hij zet een stap dichter naar haar toe en zoekt haar zachte vacht weer op. 'Wat ik belangrijker vind is de vraag hoe het met jou gaat. Je ziet er goed uit' Hij glimlacht, een zeldzame oprechte lach. '-voel je je ook goed?'

Old friendsships last forever Vesdartekst
Lerav, Flight, E'rayhon <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptywo 4 jul 2012 - 14:52


Onbewust gaan mijn gedachten terug naar hoe ik E'ves leerde kennen. Een beeld wat door me heen flitste, elke keer dat ik hem weer zeg. Sinds de beruchte dag was dat altijd het slechte geweest. De laatste dag, hoe hij de wacht af gaf die laatste dag, alles wat me overkwam en toen, hoe ik naar de grot geleid werd. De leidersgrot, mijn familie, onze plek. Hij was daar, E'vesdar. Ik zag hem en toen zag ik wat ze deden, papa, bruut vermoord, evenals de rest van mijn familie. Toen was alles voorbij, ik weet niet meer wat er gebeurde, alles wat weg, of E'ves er al die tijd bij was geweest of niet? Ik weet het niet, ik heb het hem ook nooit durven vragen en de behoefte was er ook niet meer. Het was goed zo, hij vertelde dat ook hij om de tuin geleid was, zijn leven daar op een keerpunt was gekomen. En ik, ik geloofde hem. Uiteindelijk, hij had mijn vertrouwen terug gewonnen en hij was er voor me. En daar was ik blij mee.

Nu, als ik hem zag, schoten er andere beelden door mijn hoofd. E'ves was weer iets positiefs in mijn leven en ik hoopte ook dat het zo zou blijven. Nu bedacht ik me hoe we weer naar elkaar gegroeid waren en hoe vertrouwd het was geworden. En soms, op een moment als nu, zoals hij hier nu naast me stond, dapper, groots, zelfverzekerd, een man met aanzien en bovenal, mijn vriend. Dan dacht ik aan hoe hij kwam, een jonge hengst, gekomen bij de alpha merrie van mijn familie. Onzeker, jong en vooral zich van geen schuld bewust. Hoe hij uitgroeide tot een hengst met aanzien bij onze familie, grote verantwoording, maar ook veel eer kreeg. De tijden die we gehad hebben, elkaar leren kennen, uitgedaagd, geplaagd, gelachen, gehuild. Elkaar uit dieptepunten hebben leren kennen, maar ook uit hoogtepunten en vooral, de vriendschap die daaruit is ontstaan.

Vanuit mijn ooghoeken laat ik hem niet los en ik besef hoezeer ik hem waardeer. Mijn rots in de branding en momenteel alles wat ik had. Ik hoopte dat hij dat niet erg vond en dat hij wist dat ik ook altijd zijn rots in de branding wou zijn. Zijn reactie doet me bijna glimlachen, meneer kwam altijd op zijn pootjes terecht. Hij was inderdaad iemand die zich altijd goed-, des al niet te min, kwaadsschikts uitredde. Ik voel hoe hij zacht tegen me aan kom staan en de warmte van zijn lichaam in de koude sneeuw en de o zo vertrouwde geur maken dat mijn ogen stralen. Zachtjes duw ik mijn neus tegen zijn hals, om vervolgens mijn hoofd tussen zijn manen, tegen zijn hals te laten hangen. Het voelde goed zo. 'Ik voel me ook wel goed.' zeg ik zacht en blijf zo staan. Nu wist ik niet wat ik moet zeggen, maar ik weet ook niet of ik wel wat moet zeggen en sluit zacht mijn ogen.

-Beetje flut, je kan hier wss niet zoveel mee, sorry.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 5 jul 2012 - 0:38

De omhelzing voelt zo oprecht en liefdevol dat E'vesdar zijn ogen sluit en geniet van de geur van haar vacht die in zijn neus prikt. Ze rook naar bloemen en de dauw die s'ochtends op het gras lag. Misschien kwam het door de regen dat haar vacht anders rook dan normaal, maar het kon ook zijn dat haar nieuwe instelling had gezorgd voor een nieuwe Lye'et. Hij kon niet ontkennen dat ze er goed uit zag, ze had er altijd goed uitgezien, ze was één van de mooiste merrie's geweest die hij ooit had mogen aanschouwen, en stukje bij beetje zag hij haar terug komen. Hij laat zijn neus glijden door de lange natte manen en blijft even ontspannen tegen haar aan staan, zijn frustratie's en slechte humeur van even hiervoor vergetend. Alles even vergetend.

Haar zachte stem is wat hem terug brengt naar het hier en nu en met tegenzin neemt hij afstand van haar. Zijn amber gekleurde ogen zoeken haar blik op en vinden daar haar diepbruine ogen die lichtjes glimmen wanneer ze praat, een wrang lachje siert zijn lippen en zachtjes duwt hij zijn neus tegen haar hals aan. Een kort moment voor hij weer afstand schept en zijn blik over de omgeving laat gaan.

* Morgen verder, ben te moe om er nog iets goeds uit te krijgen hehe


Old friendsships last forever Vesdartekst
Lerav, Flight, E'rayhon, Lye'et <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 19 jul 2012 - 21:40

Upje ^^

Afmaken (a) ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 19 jul 2012 - 22:44

Omg heb ik het niet af gemaakt? D:
Wat erg! Ik ga het direct afmaken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 19 jul 2012 - 23:05

Old friendsships last forever Ves2

mercy is bad for the vision
almighty e'vesdar


De omhelzing voelt zo oprecht en liefdevol dat E'vesdar zijn ogen sluit en geniet van de geur van haar vacht die in zijn neus prikt. Ze rook naar bloemen en de dauw die s'ochtends op het gras lag. Misschien kwam het door de regen dat haar vacht anders rook dan normaal, maar het kon ook zijn dat haar nieuwe instelling had gezorgd voor een nieuwe Lye'et. Hij kon niet ontkennen dat ze er goed uit zag, ze had er altijd goed uitgezien, ze was één van de mooiste merrie's geweest die hij ooit had mogen aanschouwen, en stukje bij beetje zag hij haar terug komen. Hij laat zijn neus glijden door de lange natte manen en blijft even ontspannen tegen haar aan staan, zijn frustratie's en slechte humeur van even hiervoor vergetend. Alles even vergetend.

Haar zachte stem is wat hem terug brengt naar het hier en nu en met tegenzin neemt hij afstand van haar. Zijn amber gekleurde ogen zoeken haar blik op en vinden daar haar diepbruine ogen die lichtjes glimmen wanneer ze praat, een wrang lachje siert zijn lippen en zachtjes duwt hij zijn neus tegen haar hals aan. Een kort moment voor hij weer afstand schept en zijn blik over de omgeving laat gaan. Hij had haar gemist, het viel niet te ontkennen, hij had haar nodig om herinnerd te worden aan de mooie jaren uit zijn jeugd. Hij had haar nodig om te weten dat hij er niet alleen voor stond, ze hadden dit samen meegemaakt en droegen beide de littekens van hun domme actie's.

Versteend blijft hij staan, zijn hoofd laag en zijn ogen gericht op de blanke kronkelende littekens op zijn voorbenen. Een zachte zucht ontglipt hem, maar deze verdwijnt in het geraas van de regen. Zo gebeurt het ook bijna dat haar woorden hem ontgaan, maar het zachte lachje maakt duidelijk wat ze bedoelde. 'Ik ben blij dat je je goed voelt' Hij lacht, een korte wrange lach die zijn gezicht een hard een streng uiterlijk gaf. 'Ik denk dat het dan ook een beter idee is als we dat zou houden' een kleine glimp van een grijns rond zijn lippen '-ik wil je geen longontsteking bezorgen, laten we een droge plek opzoeken' Een jongensachtige grijns siert kort zijn lippen, en voor heel even is een speelse twinkel in zijn ogen te zien.


Rise and rise again, until lambs become lions
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydi 28 aug 2012 - 23:45


Een lichte rilling glijd over mijn ruggengraat wanneer zijn neus door mijn manen glijd. Geen vervelende rilling. Mijn ogen gesloten en zachtjes haal ik adem. Bang om dit kwijt te raken hou ik enkele secondes mijn adem in. In de jaren had ik geleerd dat je alles kwijt kon raken, behalve herinneringen. Echter had ik het idee dat ik hem ook nooit kwijt zou raken, al was dat wel mijn grootste angst. Langzaam open ik mijn ogen en laat mijn blik over hem geen glijden. Zijn ogen gesloten en ik weet dat hij net zo geniet van het moment als ik. Mijn ogen glinsteren voor het eerst in jaren. Het was goed zo. Ik wendt mijn blik af, starend in het niets.

Wat zou ik soms graag weten wat er in hem omging. Hij vertelde niet meer alles zoals hij altijd had gedaan. Mijn eigen hoofd draaide vaak overuren, stapelgek kon het me maken. Erger nog, als ik af en toe niet tot een halt geroepen werd drijft het me tot waanzin. Achterdochtig, angstig, maar vooral het zien of denken van dingen die er niet zijn. Echter had ik geleerd dat dit niet het geval was en vaak dacht ik dan aan E'ves. Hij was zo nuchter en moedig en dat paste bij hem, altijd zou ik op hem terug kunnen vallen. Zou hij net zo denken als ik? Nee, ik denk het niet. Volgens mij kon hij het zichzelf heel moeilijk maken, maar was hij te nuchter om het te laten doorzetten, Echter zou ik het nooit weten en daar moest ik vrede mee hebben. Zijn neus tegen mijn hals, de warmte van zijn adem langs mijn huid. Mijn blik hangend in de zijne, mijn ogen zacht en bijna was ik in staat om te lachen.

Een speelse blik in mijn ogen als ik zijn woorden hoor. Speels duw ik mijn neus tegen zijn schouder en zet dan mijn lichaam in beweging. Mijn passen redelijk krachtig, maar met de weersomstandigheden koste het me echter moeite. De charmante, dansende passen die ik ooit bezat had waren verdwenen en stiekem had ik de hoop dat ik ooit weer zo makkelijk zou kunnen bewegen als ik destijds gedaan had. Ik richt mijn blik weer op E'ves en weer voel ik een zee van trots door mijn lichaam glijden, iets wat elke keer gebeurde. Een sterkte hengst die je een gevoel van veiligheid en vertrouwen gaf. Ik richt mijn blik weer voor me en concentreer me op waar we heen gaan.

*Sorry, flut, moet weer ff inkomen, hihi. Zullen we gewoon hier verder gaan? Zit in Amerika, vandaar de afwezigheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Emptydo 30 aug 2012 - 23:05

Old friendsships last forever Ves2

mercy is bad for the vision
emperor e'vesdar


Hij was blij, tevreden dat het beter ging met Lye'et. Het was een verlichting van de nachtmerrie die hij zijn verleden noemde, het feit dat Lye'et nog leefde en moeite deed om alles weer op te pakken was voor hem een zegen maar eveneens een vloek. Hij wilde haar helpen, hij wilde er voor zorgen dat de fouten die hij destijds had gemaakt weer rechtgetrokken werden en hij opnieuw haar vertrouwen kon winnen om er voor te zorgen dat ze weer iemand had, iemand die haar nooit in de steek zou laten. Hij wist hoe het was om in vergetelheid te raken en opgevreten te worden door eenzaamheid die alles verslond. Hij wilde haar niet hetzelfde lot toe wensen voor zover hij daar nog macht over had. Hij wilde dat ze gelukkig was voor zover ze dat nog kon. Hij wilde dat ze opnieuw een vriend in hem vond die hij vroeger was geweest.

Het verleden had veel aan hem veranderd, van een naieve maar sterke hengst was hij getransformeerd in een bitter en sinister figuur dat eveneens voor slecht als voor goed kon doorgaan, al hield hij er de betere doeleinden op na op dit moment. De zachte lach van Lye'et wekt hem op uit zijn gedachtes en een wrange lach glijd over zijn lippen, hij zou nooit meer de oude zijn, zoals zij nooit meer die speelse en arrogante prinses zou zijn. Het verleden had hun vernietigd en keek nu toe hoe ze hun eigen glazen in gooide terwijl ze tevergeefse pogingen deden om er weer bovenop te komen. Toch vond hij haar moedig, met haar sterkere lichaam en de zwakke lichtjes in haar ogen. Ze was sterk en moedig, ze was een merrie die het verdiende om gelukkig te worden na alles wat ze had meegemaakt. Hij wend zijn ogen op de zachte welving van haar jukbeen, haar grote intelligente ogen. Hij lacht zwakjes en geeft haar een zacht duwtje met zijn neus. 'Laten we maar richting die grot gaan!' Hij knikt met zijn neus richting een donkere spelonk en zet zijn lichaam in een versnelling.


Rise and rise again, until lambs become lions
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Old friendsships last forever Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Old friendsships last forever Old friendsships last forever Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Old friendsships last forever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» "Always and Forever"
» Memories Don't Last Forever (eng)
» *Forever isn't an excuse.
» Every voice that cries inside my head, forever drives [Open]
» Dream as you will live forever, live as you will die today. [Roque]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Old friendsships last forever A2tpGgU :: » Archive :: Anderfels-
» CHATBOX